سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

۳۵۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

امیر حسین ثابتی

 مشهور است که انقلاب مشروطه روز جمعه به سرانجام رسید و زمانی که این پیروزی  قطعی شد، ناگهان خیلی از افرادی که تا قبل از آن نقشی در مشروطه نداشتند و حتی بعضا مخالف آن بودند، چهره‌ ی مبارز و مشروطه خواه به خود گرفتند تا اینطور به نظر برسد که اصلا همینها بودند که مشروطه را به سرانجام رساندند!

مهدی محمدی:
تلاش برای "تغییر دستور کار افکار عمومی" ظاهرا ساده ترین راهی است که برای خروج از افتضاح فیش های نجومی به ذهن برخی رسیده است. با همین هدف، آقای معاون رییس جمهور امروز گفته اماکن عمومی هر مراسمی خواستند بگیرند و نیازی به مجوز نیروی انتظامی نیست.
قصدشان احتمالا این است که کسی مخالفتی بکند و دولت فخیمه ناگهان به مرتبه قهرمان آزادی های اجتماعی عروج نماید! من حتی تعجب نمی کنم اگر فردا فی المثل اعلام کنند به هر کس هنجارشکنی کرد جایزه هم می دهیم! منتها قبلا گفته ام این راهبرد یک مشکل کوچک دارد و آن هم این است که مردم باهوش شده اند و متاسفانه می فهمند هدف نه رونق کنسرت ها بلکه لاپوشانی خلوتی سفره آنهاست. اباحه گری پاسخ ناکارآمدی نیست، تشدید کننده آن است.

 * برخورد جناحی  و مقطعی با  فساد خود یک فساد خسارت بار است!

**«آلوده دامن ها» هر چقدر هم که اختلاف داشته باشند در نهایت در یک جناح قرار می گیرند.

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاًوزنش چقدر است. اما سوال من این است:

رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید فطر امسال با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی فرمودند: دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها  را از این کارها برکنار بکنند.  ۱۳۹۵/۰۴/۱۶

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بر اساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب طرح «عزل و مجازات برای دریافت‌کننده‌های دریافت‌های نامشروع» را منتشر می‌نماید.
حقوق های نجومی
؛ تام کوری جوان ۲۴ ساله زلاندنویی تا همین چند روز پیش تنها یک کارمند ساده بود و حالا به واسطه یک «تصمیم عجیب» تبدیل به تیتر رسانه‌ها شده است.

چرا ایران در یک منطقه پرآشوب از نعمت امنیت برخوردار است؟

خط حزب‌الله در چهل و دومین شماره خود به شرح پاسخ این سؤال در گزارشی با عنوان «مدیون حاج قاسم‌ها» پرداخته‌است.
«نگویید نمی‌شود»، سخن هفته این شماره است که خط حزب‌الله در آن از تأثیر مبارزه با قاچاق بر رونق تولید داخلی برای مخاطبان می‌گوید.
تصویر ویژه نشریه به عکسی از دیدار رهبر انقلاب با عشایر استان اردبیل در مردادماه سال ۷۹ اختصاص یافته است.
خط حزب‌الله چهل و دومین شماره خود را به روح دانشمند جوان هسته‌ای، شهید داریوش رضایی نژاد تقدیم می‌کند.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

حزب الله 42

حضور در بهترین هتل‌های دبی،اجاره سوئیت ۵۰۰ متری، لیموزین و بادیگارد شخصی: از جیب ملت! + اسناد
علی رستگار سرخه‌ای در مسافرت‌های خارج از کشور و برخی ماموریت‌های بانکی به صورت اشرافی و با سوء استفاده از بیت‌المال در هتل‌های گران قیمت و لوکس اقامت داشته است و از جیب ملت هزینه‌های گزافی پرداخته است.
طبق این سند وی 18079 درهم برای اقامت پرداخته است؛ این رقم با احتساب درهم 9700 ریالی، مبلغی معادل 175 میلیون و 536 هزار و 630 ریال می‌شود.
yon.ir/rMk2
پ.ن: حالا ببینید سرکرده شون چقدر از بیت المال بالا کشیدهحقوق های نجومی

تلاش «کمیته ایکس » برای انحراف افکارعمومی
دکتر سراج
♦️پرخاشگری و ترویج ِاباحه گری دو پرده از سناریوی ستاد جنگ روانی موسوم به «کمیته x » است که از چند روز اخیر برای جابجایی و دستکاری افکارعمومی کلید خورده است.

سال گذشته با تبادل جیسون رضائیان و‌ چند آمریکایی دیگر، ۱.۷ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران که شامل اصل و سود مبلغ ذخیره شده در یک حساب برای خرید تسلیحات بود، به ایران بازگردانده شد.

 رهبر انقلاب: علاج کار کشور عبارت است از بیداری مردم، حفظ انگیزه‌های ایمانی مردم، به‌کار گرفتن جوانان پُرانگیزه و مؤمن، و تقویت درونی کشور؛ این تنها راه است. ملّت ایران باید از درون قوی بشود؛ اقتصادش قوی بشود، علمش قوی بشود، دستگاه‌های مدیریّتی‌اش قوی بشود و بالاتر از همه، ایمانش روزبه‌روز قوی‌تر بشود. این راه علاج است؛ این همان راهی است که تا امروز ملّت ایران رفته است. ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

۱ . ﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ﺑﺎﺷﺪ .
( ﻻ ﺗَﻘْﻒُ ﻣﺎ ﻟَﻴْﺲَ ﻟَﻚَ ﺑِﻪِ ﻋِﻠْﻢٌ )

 به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید آمریکا نبود؛ قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسئولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشور, مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمیتواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد. امام مجبور شد و قطعنامه را پذیرفت.
۱۳۷۵/۰۳/۱۴

کمتر کسی پیدا می شود که زندگی بر وفق مراد او باشد. هرگونه عیش و نوش دنیا، با هزار تلخی و نیش همراه است! اگر کسی دنیا را این گونه پذیرفت و شناخت، در برابر ناگواری ها و بدی‌ ها کمتر ناراحت می‌شود؛ زیرا از دنیا بیش از این که خانه‌ بلا است، انتظار نخواهد داشت.

آیت الله بهجت

قالَ النَّبیُّ صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَآلِهِ:

إنَّ الشَّیطانَ اثنانِ: شَیطانُ الجِنِّ وَ یُبَعَّدُ بـ" لاحُولَ وَلاقُوَّۀَ إلاّ بِاللهِ العَلِّی العَظِیمِ"، وَشِیطانُ الإنْسِ وَیُبَعَّدُ بِالصَّلاۀِ عَلیَ النَّبیِّ وَآلِهِ.

رسول خدا صلوات الله علیه و آله فرمودند:

شیاطین دو گروه‌اند؛ شیاطین جنّی که با ذکر "لاحُولَ وَلاقُوَّۀ إلاّ بِاللهِ العَلِّی العَظِیمِ" رانده میشوند، و شیاطین انسی که با صلوات بر محمّد و آل محمّد [شر و آزارشان] از شخص دور میشود

استاد فاطمی نیا:
بسیار عجیب است بعضی از فرقه‌ها با توسل درافتادند و صاحبان توسل را متهم به شرک کردند اما اینها از اصول مقبول نزد خودشان خبر ندارند!

مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه در بیانیه ای نوشت: دولت تدبیر و امید از روز اول سنگ بنای سیاسی بازی و عناد را در وزارت علوم گذاشت و با حاشیه سازی های متعدد رسانه ای، سعی در موجه نشان دادن رویکردهای جنجالی سه ساله اخیر به نام قانون گرایی داشت. متن بیانیه بدین شرح است:

در یکی از شب های جمعه بعد از عبادت و رازو نیاز به خواب رفتم در خواب دیدم که به مسافرت خارج از کشور مشرف شده بودم سر مرز برای عبور به مشکل بر خوردم،مشکل این بود که ویزا و مدارک شناسایی همراه نداشتم و باید به شهر خودم بر می گشتم.