سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

بینکم و بین الله تکلیف ما چیست؟

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

مردم مانده اند که:

😧۱ - حرف دیپلماتها را باور کنند که می گویند هیچ خطری متوجه نظام نخواهد شد

😧۲ - یا حرف حقوق دانها را که می گویند بی شک قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد برای ایران الزام آور بوده و تصویب یا عدم تصویب برجام در شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی هیچ تاثیری در رد یا قبول قطعنامه ندارد

😧۳ - یا حرف کار شناسان برجسته ی سیاسی نظیر آقای دکتر ایزدی و سید محمود نبوی را که معتقدند از ۱۹ مورد خط قرمز نظام ، بی تردید از ۱۸ مورد آن عبور شده است.

😧۴ - یا مواضع فرماندهان عالی نظامی را که معتقدند با قطعنامه ی شورای امنیت ، حتی در صورت حمله رژیم صهیونیستی هم مجاز به استفاده از موشکهای بالستیک خود نیستیم و در صورت استفاده ، بی شک به عنوان ناقض توافق شناخته شده و نه تنها کل تحریم ها و قطعنامه های قبلی مجددا اعاده می گردد بلکه مجوز ی برای دخالت در امور داخلی ایران نیز خواهد بود.

😧۵ - یا مواضع رسمی ۱۵ تن اعضای دائم و غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد را که تقریبا همگی بصورت یکپارچه بر موارد بالا تاکید کردند و ایران ملزم به تبعیت محض از این قطعنامه فراخوانده و رسماً اعلام کردند که ایران به هیچ وجه از ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد تا ۱۰ سال آینده خارج نخواهد شد.

😧۶ - یا عقل خودمان را قبول کنیم که عبور از خطوط قرمز و ورود غیر موجه و غیر قانونی در حوزه ی نظامی و... را مثل روز روشن می بینیم.

😧۷ - یا سخن بان کی مون را که رسماً می گوید ارائه ی تاییدیه راستی آزمایی ایران ۱۵ سال طول می کشد و راستی آزمایی مستلزم بازجویی از دانشمندان هسته ای ایران و بازرسی های ویژه از مراکز و اماکن نظامی ایران است.

😧۸ - یا سند توافق نامه ای که وزارت خارجه کشورمان فقط ۱۵ صفحه از بیش از ۱۰۰ را منتشر کرده است.

🐵در این دو سال یک اصل ثابت و قطعی و لایتغیر بوده و آن هم نامحرم بودن مردم و بی اعتمادی مطلق به مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب.

🔒این مواضع متفاوت و متناقض همگی ما را به یاد سخنی می اندازد که حدود یک سال پیش شخصی که نامش را یادم نیست بیان می کرد:

🔒 او می گفت سیاست بر این است که مرحله به مرحله با تاکتیک دروغ و نفاق به پیش بروند تا جایی که دیگر بکلی دیر شده و به هیچ وجه نظام امکان بازگشت نداشته باشد.

😅آن روز مثل شیر بر این سخن (که ناصوابش می دانستیم ) حمله کردیم و این تحلیل را جناحی و حزبی دانستیم اما ظاهراً مرور زمان ، اصالت و درستی این نگاه ثابت شده و به وضوح می بینیم که عده ای اصرار دارند به مردم ایران و به نظام ، به ضرب سخن / تحلیل من درآوردی / تفرقه اندازی بین مردم / و... بقبولانند که این توافق نامه:
🔒۱ - به هیچ وجه از خطوط قرمز نظام عبور نکرده است.!!!؟؟

🔒۲ - ما از فصل هفتم خارج شدیم!!!؟؟

🔒۳ - این توافق نامه یک معامله ی "برد برد" است!!!؟؟

🔒۴ - و....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">