سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

سرداری که سرش را داد اما عملیات را لو نداد

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ
هشت سال دفاع مقدس آکنده از تجلی فرهنگ عاشورایی برای سر و جان دادن در راه ارزش‌ها و اصول بود، آن‌جا که در عملیات فتح‌المبین سردار ایرانی سر داد و اسرار بر باد نداد.قائم‌مقام قرارگاه فرهنگی خاتم‌الأوصیا با ذکر خاطره‌ای از مقدمات اجرای عملیات فتح‌المبین اظهار کرد: در آن روزها از یک طرف هجوم دشمن و از سوی دیگر خیانت‌ها و بی‌تدبیری‌های بنی‌صدر را داشتیم.
وی گفت: قبل از عملیات فتح‌المبین، بنی‌صدر چهار عملیات انجام داده بود که در همه آن‌ها شکست خورده بود و تازه ادعا هم می‌کرد که باید برای مقابله با دشمن عملیات استاندارد داشته باشیم. سه روز قبل از عملیات فتح‌المبین، 4 نفر از رزمندگان به فرماندهی شهید عباسعلی فتاحی مسئولیت انفجار پل 40 دهنه را بر عهده می‌گیرند که پیش زمینه‌ای برای آغاز عملیات بزرگ فتح‌المبین بود.
رزمندگان با فرماندهی این شهید والامقام بمب‌گذاری را انجام می‌دهند و در راه برگش به کمین دشمن برمی‌خورند که سه نفر از رزمندگان از مهلکه جان سالم به در می‌برند و شهید فتاحی که تیری به پایش اصابت کرده به دست نیروهای بعثی اسیر می‌شود.
پس از اینکه خبر دستگیری شهید عباسعلی به گوش فرماندهان نظامی می‌رسد، این واهمه در بین فرماندهان ایجاد می‌شود که نکند عباسعلی زیر بار شکنجه‌های دشمن اسرار عملیات را به دشمن بگوید.
این فرمانده دفاع مقدس در ادامه ذکر این خاطره گفت: پسر عموی شهید فتاحی که یکی از فرماندهان بنام جبهه و جنگ بود، فرماندهان ارشد را قانع می‌کند که عباسعلی اگر سر خود را بدهد اما اسرار عملیات را بر باد نمی‌دهد و تضمینی محکم به فرماندهان برای اجرای عملیات داده می‌شود که از قضا عملیات اجرا شد و توفیقات بزرگی برای سپاه اسلام به دست آمد.
ابراهیم‌پور از روز ششم عملیات می‌گوید که نیروهای خودی جسدی بدون سر را پشت رودخانه عین‌خوش پیدا می‌کنند که با کابل تلفن دست‌ها از پشت بسته شده بود و به دلیل فاش نکردن اسرار سر بر بدن نداشت.
فرمانده هشت سال دفاع مقدس و جانشین قرارگاه خاتم‌الأوصیاء با ذکر این خاطره برای دانشجویان بسیجی، گفت: اگر الگوهای خود را عباسعلی فتاحی و شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس قرار دهیم هرگز در برابر دشمن شکست نخورده و تسلیم نخواهیم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">