سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

 شب گذشته مراسمی با حضور موسوی لاری،  عضو مجمع روحانیون مبارز توسط تشکل تازه تاسیس توسعه و اعتدال دانشگاه یزد برگزار شد؛ این در حالیست دانشجویان این دانشگاه در روزهای گذشته به برگزاری برنامه هایی که دارای حاشیه است،‌ اعتراض داشتند.

حراست با استقرار در درب ورودی دانشگاه و سالن، با چک کردن کارت دانشجویی،‌ از ورود غیر دانشجوها به سالن خودداری کرد.  

موسوی لاری پس از قرار گرفتن در پشت تریبون ۴۵ دقیقه به سخنرانی خود پرداخت؛ و سپس زمان پرسش و پاسخ دانشجویی شروع شد.

مجری جلسه سوالات کتبی دانشجویان را به صورت گزینشی مطرح کرد؛ که این امر با اعتراض دانشجویان همراه شد.

در ادامه اعتراض دانشجویان به این روند، برخی از اعضای تشکل تازه تاسیس توسعه و اعتدال دانشگاه با حمله دانشجویان معترض، فحاشی کردند.

مجری جلسه در این هنگام خواست تا موسوی لاری را بدون اعلام اتمام جلسه، به خارج از سال هدایت کنند، که باز هم با اعتراض دانشجویان مواجه شد.

در این بین برخی از دانشجویان برای پرسیدن سوال خود موسوی لاری را از کنار تریبون تا درب سالن همراهی کردند که با برخورد فیزیکی اعضای تشکل تازه تاسیس و حامی دولت و فحاشی آنها مواجه شدند. 

این درگیری تاجایی بود که پای یکی از این دانشجویان شکسته و وی به بیمارستان منتقل شد.

این دانشجو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بیان کرد: من برای پرسیدن سوال از موسوی لاری رفتم، اما در این میان یک لحظه چراغ خاموش و ضرب و شتم دانشجویان زیاد شد، تا جایی که به نوامیس فحاشی می کردند.

این دانشجو گفت: حرف ما این است که چرا تریبون به دانشجویان داده نشد. فتنه خط قرمز نظام است، پیش از مراسم ما با ارائه مدارک مستند به مسئولان دانشگاه بیان کرده بودیم که حضور این افراد در دانشگاه می تواند دانشگاه را به اغتشاش بکشد، اما  باز اجازه این سخنرانی را به وی دادند.وی ادامه داد: مشخص است زمانی که خط قرمز را رد کردید، نتیجه آن نیز ضرب و شتم دانشجویان و فحاشی به آنها می شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از یزد،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">