سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

آیا شکستن پای یک دانشجو، فضای هیجانی است؟!

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

دانشجوی مضروب توسط تشکل حامی دولت با اشاره به اتفاقات حضور موسوی لاری در دانشگاه یزد گفت: آیا شکستن پای یک دانشجو فضای هیجانی است؟!

علیرضا زارع شهرآبادی، با اشاره به اتفاقات اخیر در حضور موسوی لاری در دانشگاه یزد و شکسته شدن پای وی در این مراسم گفت: روز گذشته معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد مطالبی را در این خصوص بیان کرد که ما نسبت به این صحبت ها معترض هستیم و باید وی و مسئولان دانشگاه جوابگو باشند.

وی افزود: من به عنوان دانشجویی در خواست سئوال از موسوی لاری در این مراسم داشتم و با توجه به قول هایی که مسئولان تشکل توسعه و اعتدال قبل از مراسم و هنگام مراسم دادند، ما انتظار داشتیم که آقای موسوی لاری به آرامش به آنها پاسخ دهد؛ اما متاسفانه این عملی نشد و با وقت گذرانی آنها زمان جلسه به آخر رسید و این اجازه به ما داده نشد.

این دانشجوی مضروب شده تصریح کرد: من به منظور پرسیدن سئوالات خود به همراه وی رفتم که توسط مسئولان تشکل توسعه و اعتدال و حراست و برخی از افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و پایم نیز در بین در ماند که باعث شکسته شدن آن شد.

زارع شهرآبادی خطاب به معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: هرچند اجازه صحبت به وی داده شد؛ اما حاشیه های آخر این جلسه هرگز هیجان نیست و کاملا غیر عادی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: ما در تشکل خود با زحمت های فراوان و با وجود مخالفت ها آقایان جلیلی و عباسی را به دانشگاه دعوت کردیم و با وجود این که جلیل، نماینده مقام معظم رهبری نیز بودند؛ اما هر گونه صحبتی در جلسه به ایشان گفته شد و تریبون نیز به تمامی افراد داده شد و حتی تا زمانی که وی سوار ماشین خود می شدند با هم دانشجویان در حال پرسیدن سئوالات خود بودند و وی نیز با آرامش به تمامی سئوالات جواب داد.

زارع شهرآبادی تصریح کرد: آیا در بالای جایگاه پای دانشجویی را بشکنند، قلب دانشجویی درد بگیرد، فحش و ناسزا بشنوند و زد و خوردهای متوالی نیز صورت بگیرد اینها امری عادی و هیجانی است؟! و آیا جای دارد که مسئولان دانشگاه به این حوادث در جلسه نگاه کنند و لبخند بزنند؟

وی ادامه داد: آری! آنهایی که می خواهند دانشگاه باشگاه سیاسی باشد و حزبشان نیز در دانشگاه حضور پیدا کند و پای دانشجویی را بشکنند، تمامی این ها طبیعی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد بیان کرد: ما از دولت سرهنگ ها و امنیتی ها بیش از این انتظار نداریم.

 زارع شهرآبادی بیان کرد: ما از مسئولان دانشگاه و مسئولان استان درخواست داریم که جوابگوی ما باشند و فضای دانشگاه و استان را سخره نگیرند و برای قشر فرهیخته جامعه و فضای علمی عادی جامعه ارزش قائل شوند. خبرنگار خبرگزاری دانشجو در یزد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">