سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

این برندهای معروف شامپو سرطان زا از آب درآمدند

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ
گاهی اوقات افراد به علت عدم آگاهی از برخی محصولات بهداشتی که سرطانی و کشنده هستند، از برندهای معروف شامپو همچون کولگیت، پالمولیو و کلومر استفاده می‌کند و به خود آسیب‌های جدی وارد می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ گاهی اوقات شامپوها سبب به وجود آمدن حساسیت‌های پوستی و چشمی می‌شوند و با خود ریزش مو به همراه دارند اما گاهی اوقات ضرر شامپوها فراتر می‌رود و با مبتلا کردن فرد به سرطان، به مرور زمان سبب مرگ می‌شود. طی مطالعه‌ای که در مرکز سلامتی و بهداشت محیط انجام شد نشان داده شد که ۹۸ مورد از محصولات شوینده و بهداشتی همچون شامپوها و صابون‌های موجود در بازار سرطان‌زا هستند.

بیشتر این شامپوها حاوی محصولات شرکت‌های معروف کولگیت، پالمولیو، کلومر، والگرینز، کمارت، گلمور، لوش، تارگت، لیناس و میشل و ماشال هستند. بیشتر محصولات این شرکت‌های آرایشی و بهداشتی شامپوهایی تولید کرده‌اند که بعد از بررسی و آزمایش‌های متعدد مشخص شد که این شامپوها حاوی ماده‌ای سرطان‌زا به نام دی اتانولامین هستند.
 
این برندهای شامپو معروف خارجی سرطان زا از آب درآمدند+ تصاویر
 
متاسفانه بیشتر افراد بر این باورند که محصولاتی که در فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها فروخته می‌شود امن و بی‌خبر است اما شناسایی این ماده در طیف گسترده‌ای از شامپوها خلاف این امر را ثابت کرد. این در حالی است که باید نام دی اتانولامین که ماده‌ای سرطان‌زا است در فهرست مواد تشکیل‌دهنده این محصولات آورده شود و افراد آگاه شوند که چه دوزی از این ماده را مصرف می‌کنند.
 
این برندهای شامپو معروف خارجی سرطان زا از آب درآمدند+ تصاویر
 
متاسفانه این ماده سرطان‌زا نیز در شامپوهای کودکان نیز وجود دارد و از این محصولات معروف می‌توان به Baby R Us و محصولات حبابی کودکان Kmart اشاره کرد.
 
منبع: Healthy Food House
Super Tasty Recipes
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">