سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات
مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه در بیانیه ای نوشت: دولت تدبیر و امید از روز اول سنگ بنای سیاسی بازی و عناد را در وزارت علوم گذاشت و با حاشیه سازی های متعدد رسانه ای، سعی در موجه نشان دادن رویکردهای جنجالی سه ساله اخیر به نام قانون گرایی داشت. متن بیانیه بدین شرح است:

در روزهای اخیر با افشای رانت پذیرش دکترا برای آقای حسین فریدون، موردی جدید به کلکسیون پر تعداد تخلفات وزارت علوم دولت تدبیر و امید اضافه شده است. دولت تدبیر و امید از روز اول سنگ بنای سیاسی بازی و عناد را در وزارت علوم گذاشت و با حاشیه سازی های متعدد رسانه ای سعی در موجه نشان دادن رویکردهای جنجالی سه ساله اخیر به نام قانون گرایی داشت.

با گذشت سه سال از مشخص شدن بی کفایتی تفکر حاکم بر وزارت علوم دولت روحانی و افت کیفیت تولید علم و از رونق افتادن فضای پژوهشی، اندک اندک از مسائل پشت پرده این حواشی غیرقانونی رونمایی می شود و در آخرین مورد مشخص شده است که حسین فریدون برادر و دستیار ارشد کسی که با جمله البورسیه و ماادراک ما البورسیه فرمان ظلم مضاعف به دانشجویان کاملا قانونی بورسیه را صادر کرد، با رانت قدرت خانوادگی که از قضا سرحلقه هایی را در وزارت علوم در اختیار دارد، وارد مقطع دکترا شده است.


دانشجویان بورسیه افشای این رانت غیرقانونی را از الطاف خفیه الهی می دانند. بعد از آنی که نهادهای نظارتی با رای قاطع و مکرر، مسیر طی شده برای اعطای بورس در دولت قبل را قانونی اعلام کردند و رسوایی اول برای فتنه گران قانون ستیز مستقر در وزارت علوم دولت تدبیر و امید رقم خورد، اکنون نوبت به رسوایی جدید در بذل و بخشش بی قاعده پذیرش دکترا به برادر رئیس دولت، که خود با جمله معروفش یکی از اصلی ترین حامیان ظلم و تهمت به بورسیه ها بوده است، می رسد.

سه سال مداوم رسانه های بیگانه و ضدانقلاب به یاری فتنه گران مستقر در بدنه دولت تدبیر و امید آمدند و هر چه را خواستند، به حدود ۴۰۰۰ دانشجوی دکترای بورسیه دولت جمهوری اسلامی نسبت دادند و اکنون با افشای این رسوایی تاریخی، به مدد عدل الهی، در چاه ظلم ها و تهمت هایی که به جوانان نخبه ایران زمین زده اند افتاده اند.
اکنون باید این سوال را پرسید که جعفر توفیقی، فرجی دانا، نجفی، غلامی، نصیری قیداری، رضوان طلب، فرهادی و مجتبی صدیقی کجا هستند؟ آیا این بار برای این رانت علمی آموزشی گریبان چاک می کنند؟ آیا اساسا جرات گریبان چاک کردن برخلاف دستورات مافیای سرخه ای های دولت را دارند؟
آیا رسانه هایی که ۱۱۰۰۰ تیتر کذب و غیراخلاقی را علیه دانشجویان بی پناه بورسیه زدند اکنون چیزی برای گفتن دارند؟ حنای دلسوزی جماعت فتنه گر برای قانون گرایی در وزارت علوم دیگر رنگی ندارد و این رسوایی بی سابقه تنها یکی از انتقام هایی است که به مدد الهی در پاسخ به بی آبرو کردن ظالمان به بورسیه ها رخ داده است و مطمئنا آه و نفرین نزدیک به ۴۰۰۰ جوان نخبه اما سرخورده و مظلوم و خانواده های آنان انتقام های سخت تری را در پی خواهد داشت.
در پایان یادی می کنیم از ایوب آقایی، دانشجوی نخبه بورسیه دانشگاه کاشان که مشکلات عدیده ناشی از ظلم دولت روحانی و وزارت علوم زیر نظر این دولت را تحمل نکرد و از میان ما رخت بر بست.

ای کاش ایوب آقایی می ماند و این روز رسوایی ظالمان را می دید.

 گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">