سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

سرنوشت نامعلوم ۵۰۰۰ میلیارد تومان

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ

سال گذشته با تبادل جیسون رضائیان و‌ چند آمریکایی دیگر، ۱.۷ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران که شامل اصل و سود مبلغ ذخیره شده در یک حساب برای خرید تسلیحات بود، به ایران بازگردانده شد.
با ورود نقدی این پول به کشور، انتظار می‌رفت که به واسطه نقش مستقل از برجام سپاه در رسیدن به این بخش از دارایی مردم ایران و نیز تعلق آن به حوزه نظامی، این پول در جهت تقویت نیروهای مسلح به کار گرفته شود.
نمایندگان مجلس نیز ظاهراً با چنین پیش‌فرضی، معادل ریالی آن را به عنوان منابع بودجه سال ۹۵ برای مصرف در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور در تبصره ۲۲ قانون بودجه در نظر گرفتند.

اما اتفاق جالب اینجاست که دولت اخیراً در لایحه اصلاح قانون بودجه، درخواست حذف این تبصره را داده بود. اما دلیل چنین اقدامی چیست؟

آقای نوبخت در تبیین این درخواست دولت، گفته است «ما این پول را دریافت و سال گذشته از آن استفاده کردیم و عملکرد بودجه سال گذشته بر پایه تبدیل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار یعنی معادل حدود ۵۲۰۰ میلیارد تومان بود که استفاده شد».

به عبارت بهتر دولت مدعی است این پول را بدون اجازه مجلس و بدون لحاظ آن در قانون بودجه سال ۹۴، تمام و کمال خرج کرده است یا می‌خواهد امسال به صورت چراغ خاموش خرج کند!

با این استدلال و با چنین عمل غیرقانونی و خودسرانه‌ای از سوی دولت و نیز با اتفاقاتی نظیر باند سرخه و فعالیت‌های مشکوک و درشت اقتصادی اطرافیان رئیس‌جمهور، شاید نتوان به راحتی از کنار نگرانی‌های مردم عبور کرد؛ بخصوص وقتی فرمانده سپاه امروز از یک پرونده فساد اقتصادی بزرگ خبر داده و گفته است در این پرونده برخی سیاسیون نیز حضور داشته‌اند.

مردم این حق را دارند که در سال منتهی به انتخابات، در مورد محل هزینه ۵۰۰۰ میلیارد تومان یعنی مبلغی نزدیک به دو ماه یارانه کشور، از دولت سؤال کنند.

در سال جاری، دولت محترم باید با دقت تمام مواظب شائبه‌های مالی و احیاناً پول‌های کثیف و‌ حتی تمیز باشد و حداقل وزیر محترم کشور را که دغدغه ورود پول کثیف به انتخابات را داشت، برای پیگیری این موارد و ارجاع آن به دادگاه مأمور کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">