سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

مجاهدین شنبه!

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ

امیر حسین ثابتی

 مشهور است که انقلاب مشروطه روز جمعه به سرانجام رسید و زمانی که این پیروزی  قطعی شد، ناگهان خیلی از افرادی که تا قبل از آن نقشی در مشروطه نداشتند و حتی بعضا مخالف آن بودند، چهره‌ ی مبارز و مشروطه خواه به خود گرفتند تا اینطور به نظر برسد که اصلا همینها بودند که مشروطه را به سرانجام رساندند! از این رو این طیف افراد که بعد از پایان ماجرا تازه وارد میدان شدند به طعنه به «مجاهدین شنبه» مشهور شدند.

حالا حکایت برجام و آنهایی که در عرض کمتر از یک سال 180 درجه تغییر موضع داده اند و حتی امروز از منتقدان برجام نیز انقلابی تر شده اند همین است!

افکار عمومی هنوز فراموش نکرده است که آقایان علی لاریجانی، علی اکبر ولایتی، محسن رضایی و علی اکبر صالحی که امروز نگران نقض برجام و بدعهدی آمریکا شده اند همان کسانی هستند که تا پیش از این بیشترین حمایت های آشکار از برجام و این روند پر از خطا را داشته اند.

 کما اینکه اولی با تصویب برجام در 20 دقیقه آینده کشور برای 15 سال را رقم زد، دومی با مواضع نادرست و ارائه اطلاعات غلط به افکار عمومی در مناظره انتخابات ریاست جمهوری تا دفاع یکطرفه و مستمر از عملکرد پر از اشتباه تیم مذاکره کننده نقش مهمی در به ثمر رسیدن فرآیند برجام داشت، سومی قبل از برجام تنها راه برای ممانعت از جنگ را توافق هسته ای اعلام کرد! و حتی گفت اگر رای می آورد نیز گزینه اش برای وزارتخارجه ظریف بود و چهارمی که هنوز پژواک قسم های جلاله ی دروغش در مجلس در دفاع از برجام و محدود نشدن صنعت هسته ای کشور، در گوش ملت باقی مانده است.

با این روند و اعلام برائت حامیان دیروز برجام از توافق هسته ای و هشدارهای دیرهنگام آنها نسبت به بدعهدی امریکا، احتمالا تا چند ماه آینده دلواپسان و منتقدان برجام به عنوان عاملان اصلی این توافق  معرفی خواهند شد و باز هم این «مجاهدان شنبه» هستند که در یک عرصه دیگر،  خود را قهرمان نهایی ماجرا اعلام خواهند کرد!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">