سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

 مروری بر زنجیره اشتباهات فاحش در سانحه ریلی

1⃣در حادثه ریلی تهران-مشهد ۵۰نفر زنده زنده در آتش سوختند بطوریکه DNA تعدادی از آنان قابل شناسایی نیست

2⃣ جناب محمدزاده معاون فنی وقت و مدیرعامل فعلی راه آهن که خود در مظان اتهام در این حادثه است، در واکنشی دور از انتظار نصب سیستم ATC را حمایت از توان داخل دانش بنیان عنوان کرده و تلویحا منتقدین رو مرتبط با روسیه و یک شرکت روسی دانسته است❗️
l1l.ir/q98
3⃣ اقای محمدزاده دقیقا به دلایل زیر مصداق بارز جمع نقیضین است:
⛔️ آیا شرکتی کاملا رانتی که ۲۰% سهام آن متعلق به همسر قائم مقام راه آهن است شایستگی اخذ پروژه از راه آهن را دارد؟
⛔️آیا شرکتی که حداقل استاندارد سیگنالینگ (CIL4) را ندارد شایستگی اخذ پروژه به ارزش ۴۰۰میلیارد تومان را دارد؟
⛔️ آیا تجهیزات بکاررفته توسط شرکت مزبور مشابه خارجی دارد؟و در پروژه ای در دنیا کار شده است؟
⛔️ آیا فقط این شرکت نماد توان داخلیست؟شرکتهای واگن_سازی تعطیل شده بخاطر واردات واگنهای از رده خارج آلمانی،داخلی نیستند؟
⛔️ آیا امکان نداشت شرکت داخلی با کنسرسیومی با شرکتهای خارجی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا سیگنالینگ را انجام میداد؟
⛔️ آیا یک سیستم ناکارآمد تست نشده باید در پرترافیک ترین مسیر ریلی کار می شد؟ (با ۴۰۰۰خطا در ۶ماه گذشته یعنی هر یکساعت یک خطا❗️)
⛔️ آیا خنده دار نیست قطاری در یک هوای نه خیلی سرد، به علت کارنکردن سیستم ترمز متوقف شود؟ سیستم چکاپ قطارها چه میکند؟
⛔️ آیا درست است که آتش سوزی بخاطر اتصالی برق واگنها رخ داده؟ واگنها ساخت داخل بودند یا از واگنهای وارداتی از رده خارج بودند که نوسازی شده بودند؟

4⃣ همانطور که گفته شد مجموعه ای از عوامل زنجیره ای ناکارآمدی، در اپراتوری راه آهن و در راس آن ناکارآمدی شرکت مزبور باعث این سانحه دلخراش شده است

👈 قضاوت با خوانندگان که آقای محمدزاده معاون_فنی_وقت و مدیرعامل فعلی راه آهن چرا باید از شرکت مزبور دفاع کند؟

◀️ مسیرآنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">