سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

رشادت درجه‌دار نیروی انتظامی پاسگاه روستای زیارت در سیل بوشهر

🔹پل بزرگ کلل که در اثر سیل به زیر آب رفته بود پس از دو روز بازگشایی شده و عبور و مرورها در حال انجام است؛ اما آن چه که روز جمعه روی آن پل رخ داد، به عملیاتی جهادی شبیه بود؛ عملیاتی که به نجات جان ده ها تن منجر شد. تعدادی از افراد حاضر در محل، ماجرا را این گونه شرح دادند:

🔹روز جمعه، ابتدا پلِ رفت به سمت آبپخش قفل شد، نیروهای حاضر در محل به خصوص پاسگاه انتظامی زیارت، وارد عمل شده و با یدک کردن 5 خودروی گیر افتاده روی پل با پاترول، آن‌ها را نجات دادند. پلِ مسیر برگشت به دلیل ارتفاع بیشتر، همچنان باز بود.

🔹بعد از آن، رودخانه طغیان کرد و بند خاکی شکست و آب به سوی مردم حاضر بر روی پلِ برگشت هم روان شد. یکی از نیروهای پاسگاه انتظامی زیارت که او را استوار حسینی مقدم صدا می کرند، به لودر راه و ترابری متوسل شد و با ریختن خاک، جلوی مسیر آب را گرفت تا پل برگشت تخلیه شود.

🔹ولی هنوز چیزی نگذشته بود که یک اتوبوس سفیدرنگ، بی اعتنا به تذکر مدیران صحنه به آب زد و در وسط پل گیر کرد و خاموش شد. همان استواری که قبلا لودر را برای بستن راه آب فرستاده بود، این بار لودر را برای نجات مسافران اتوبوس فرستاد. لودر که راننده اش جوانی بود روی پل رفت و وسط راه ماند و ادامه نداد. استوار حسینی‌مقدم لودر دیگری را که راننده اش پیرمردی بود و او را حاجی بنافی صدا می کردند فرستاد.

🔹لودر این بار مسافران را که 19 نفر بودند سوار بر بیل و اتاقک لودر کرده و به خشکی آورد. پس از نجات مسافران، راننده بازداشت، و مسافران به پاسگاه برده و اسکان داده شدند.

🔹وقتی مسئولیت‌پذیر بوده و درد مردم داشته باشی، کافی است درجه‌‌داری باشی در یک پاسگاه پرت روستایی، با یک لودر؛ تا از نصف مسئولان کلان کشور برای خدا و خلق مفیدتر باشی.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">