سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

۱- به این موضوع نمی پردازیم که قرار بود احمدی نژاد چه الگویی باشد برای انقلابی ها که این خود مطلبی جداگانه می طلبد. اینکه یک مومنِ متعبدِ انقلابیِ ولایتمدار قرار بود چگونه در مقابل تیرهایِ دشمنان مولایمان سینه سپر کند. قرار بود او چگونه برای خامنه ای هزینه شود و نه اینکه از اعتبار و آبروی آن مرد الهی برای خود هزینه کند. براستی از آبرو و اعتبار خامنه ای برای که و برای چه هزینه شود؟ برای افراد کم دان و کم مایه ای همچون همین ها که امروز احمدی نژاد را دوره کرده اند؟ از خود می پرسم در این راه چه عرق ها که نریختیم و نفر به نفر و نفس به نفس برای احمدی نژاد رأی جمع کردیم تا که امروز به اینجا، به اینها برسیم؟ به بقایی و مشایی؟ به بهار؟ به کوروش کبیر هخامنشی؟ به نظریه پردازی های مضحک جنابشان در اعلام پایان صدور انقلاب اسلامی و طلوع انقلاب انسانی؟ براستی ما از کجا به کجا رسیده ایم جناب آقای احمدی نژاد؟ آیا یک بار اندیشیده اید چه شد که از پرویز داودی و لنکرانی و فتاح و میرکاظمی و محصولی و جلیلی و البته در رأس همه شان آیت الله مصباح یزدی به افراد کم سواد و کم مایه ای همچون بقایی و مشایی رسیده اید؟ حقیقتا خود باور دارید که این آنها هستند که تغییر کرده اند؟ آیا واقعا فکر می کنید آنها راه شان را از شما جدا کرده اند؟ آیا واقعا باور کرده اید که شما در همان صراط مستقیمید و این آنها هستند که از صراط مستقیم تان کج شده اند؟


۲- اما مسئله امروز ما مسئله سیاست ورزی شماست.
با کدام عقل سیاسی باور کرده اید اینها که دوره تان کرده اند، می توانند در سیاست ورزی نامستقیم تان کمک یارتان باشند؟ فکر می کنید اینها می توانند برای تان اعتبار از دست رفته تان را احیا کنند؟ آیا یک بار اندیشیده اید شاید همه تقصیرات و ضعف های دولت دوم تان بر گردن دیگران نباشد؟ که شاید موفقیت دولت اول تان نه بخاطر جنگ برای حذف رقیبان که در خدمت صادقانه تان بوده باشد که همین نیز باعث حذف خود به خودی و اضمحلال رقیبان اصلی تان در صحنه انتخابات ۸۸ شد؟ آیا فکر نمی کنید اگر نبود مشاوره فریب گونه شیطان صفتانی که امروز دوره تان کرده اند در در افتادن با سایر رقبایتان در جناح راست سنتی برای حذف آنها و در مقابل ادامه همان مسیر خدمت صادقانه تان، بلایا و مصائب آن دولت اتفاق نمی افتاد و آیا فکر نمی کنید ادامه همان مسیر خدمت می توانست شما را به هدف ثواب یا ناثواب تان در حذف رقیبان در آستانه نابودی تان نیز برساند؟ اما نتیجه مشاوره های غلط و احمقانه دوستانتان چه شد؟ جز به حاشیه رانده شدن و انزوای کامل شخص شما و دوستان انقلابی تان؟ جز بازگشت قهرمان گونه دشمنانی که در آستانه مرگ سیاسی و دنیایی خود برای ماندن نفس های آخر می کشیدند و دست و پای آخر می زدند؟ و جز قدرت گرفتن همه رقیبان و دشمنان خونی تان؟ آیا می دانید شمایی که این روزها به دوستان منحرف تان می بالید، علت اصلی شکست کاندید انقلابی سال ۹۲ بودید؟ روزهایی که به هرکه برای تبلیغ او رجوع می کردیم طعنه ی رد بر شانه های خسته مان می کوفتند که جلیلی همان احمدی نژاد است؟


۳- براستی چه کردید و چه انحرافی در مسیر صادقانه سوم تیرِ همه مان ایجاد کردید که نشد آنچه باید میشد؟ چه شد که ما را شرمنده و منزوی کردید؟ چه شد که هیچ جایی برای دفاع از شما برای مان نگذاشتید و هرچه گفتند سرمان را از شرمندگی به زیر انداختیم؟ می دانید چه طعنه ها و تیرهایی که بابت حمایت صریح رهبری عزیز از شما در آن نماز جمعه تاریخی، به ایشان نزدند و چه انتقامی که از ایشان بابت مقایسه شما و عالیجناب شان نگرفتند؟
براستی فکر می کنید منحرفان و جاهلان و کم مایگان و کم سوادان اطرافتان می توانند بدنه ی اجتماعی سوم تیرتان را به شما بازگردانند؟


۴- ما جوانان شما را که روزی نقطه امید و اتکای مان برای بازگرداندن قطار انقلاب اسلامی به ریل اصیل خود می دانستیم، شما را نصیحت می کنیم دست از لجاجت با انقلابی های پاک و مخلصی که در گذشته متواضعانه هرچه داشته اند برای موفقیت دولت تان در طبق اخلاص گذاشته اند بردارید، که اگر فکر کرده اید یا شما را به این یقین رسانده اند که در عمل سیاسی تان به انقلابیون و حزب اللهی های اصیل نیازی ندارید و یا اینکه آنها مجبورند در هر صورت با شما دوباره همراه شوند، یقینا به تحلیل اشتباهی رسیده اید. بین ما و منحرفین بی سواد اطرافتان خطی به قیمت دین و آخرت مان کشیده اند. چهار سال منتظرتان مانده ایم اما انگار دوستان و یاران غارتان شهدی شیرین تر از انقلاب خمینی و خط خامنه ای به شما نوشانده اند.

http://yon.ir/DxjyL

دیگر نوبت شماست و تا روزی که بر این راه پای می فشرید، شما را از قلب هایمان بیرون خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">