عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس: با رتبه بندی معلمان مخالفم
آوای فرهنگی:در حالی که علیاصغر فانی از تصویب لایحه رتبهبندی معلمان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داده اما احمد جباری عضو هیات رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس گفته که باید بجای رتبه بندی میان معلمان نظام هماهنگ پرداخت در این وزارتخانه به طور واقعی اجرایی شود…
به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی به نقل از جنوب ایران، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان در شرایط فعلی عادلانه نیست و شاخص هایی نظیر مولف بودن و تولیدات علمی و نظایر آن برای معلمان مناطق و استان های محروم نمی تواند شاخص مناسبی برای رتبه بندی معلمان باشد، افزود: باید به طور کلی وزارت آموزش و پرورش در چارچوب نظام هماهنگ پرداخت قرار گیرد و معیشت فرهنگیان تقویت شود.
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: ملاک های رتبه بندی می بایست در تناسب با امکانات و ظرفیت های هر منطقه باشد و در غیر اینصورت این روند عادلانه نیست.
وی عنوان کرد: جامعه فرهنگیان کشور بیش از هر چه به حمایت دولت برای بهبود وضعیت معیشتی شان نیاز دارند و بهترین راه برای این منظور اجرای قانون و نظام هماهنگ پرداخت است که تبعیض ها را در میزان حقوق پرداختی وزارتخانه ها از میان بردارد.
نماینده مردم غرب هرمزگان تاکید کرد: نمایندگان ملت نقطه نظرات خود را درباره این طرح که در کمیسیون اجتماعی مطرح است، به هیات رئیسه مجلس انتقال داده اند و در صورت طرح موضوع در جلسه علنی مجلس نیز تلاش خواهیم کرد که هر طرحی مرتبط با فرهنگیان و جامعه معلمان و شاغلین در وزارت آموزش و پرورش با شاخص های مدنظر آنان تطابق داده شود تا رضایت عمومی آنان را تامین کند