سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

کلنا عباسک یا زینب(س) -رفیق حاج قاسم هم شهید شد

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ
شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیار کرمان در راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها شهید شد.
خبرگزاری فارس: رفیق حاج قاسم هم شهید شد+عکس

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، به نقل از هجرت، شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان کرمان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

شهید بادپا به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف ظهر دوشنبه ـ پریروز ـ طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید.

کار ناتمام حسین بادپا در سوریه شهادت بود

سردار مطهری همرزم شهید باد پا گفت: شهید بادپا به دلیل جراحتی که داشت نمی بایست به سوریه برگردد ولی گفت؛من هنوز کارم درسوریه تمام نشده است و باید آن را به اتمام برسانم. …

سردار حسین بادپا یکی دیگر از غیور مردان دیار کریمان در روزهای آغازین ماه رجب در دفاع از حریم حضرت زینب سلام الله علیها به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف، ظهر دیروز طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، توسط تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

سردار محمد مطهری در گفت و گو با آرمان کرمان، در رابطه با سردار حسین بادپا گفت:  حسین بادپا از افراد بسیار زحمتکش و مخلص لشکر 41 ثارالله بود که بیش از 4 سال در دوران دفاع مقدس به عنوان مسئول محور شناسایی و در مقاطعی نیز فرمانده گروهان و معاون گردان در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشغول فعالیت بود.

همرزم شهید  با بیان اینکه این شهید بزرگوار جانباز 70 درصد نیز بود؛ تصریح کرد:  با وجود اینکه سردار بادپا در دوران دفاع مقدس یک چشم خود را از دست داد، ولی در ماموریت‌های جنوب‌شرق لشکر 41 ثارالله در مبارزه با عناصر ضد انقلاب و اشرار در سال 70 پیشتاز بود.

وی بیان داشت : حسین بادپا انسان برجسته، پر توان و بسیارمردم دوست بود، او در عملیات های لشکر 41 ثارالله در سال های 71تا 73 درگردان زرهی و جاهای متعددی مشغول خدمت بود و زحمات زیادی برای انقلاب و کشور کشید به نحوی که بعد از بازنشستگی دفتر خدمات درمانی روستایی  را راه اندازی کرد تا به روستاییان و مردم محروم خدمت کند.

مطهری با اشاره به اینکه شهید بادپا بعد از بازنشستگی نیز ارتباط خود را با بسیج و سپاه ادامه داد ؛ خاطر نشان کرد: شهید بادپا تا سال 83 در سپاه خدمت می کرد و اول مهر 83 بازنشست شد که در این دوران نیز ارتباط خود را با سپاه و بسیج ادامه داد و همیشه به دنبال خدمت به مردم بود تا اینکه در یک مقطعی در بحث جبهه مقاومت به کشور سوریه رفت و مدت زمانی در آن جا به فعالیت پرداخت.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: در سال گذشته این شهید بزرگوار در یکی از مناطق سوریه تیر خورد و برای درمان به کرمان منتقل و در اینجا بستری شد، که در عیادتی که از او داشتم یکی از دوستانش به او گفت با این جراحت نباید دوباره به سوریه برگردی، و او گفت نه من هنوز کارم در آنجا تمام نشده است و باید آن را به اتمام برسانم.

وی ادامه داد: دوست شهید بادپا نظر همسر شهید را در این رابطه پرسید که او نیز همه چیز را به تصمیم خود شهید واگذار کرد، سردار بادپا نگذاشت طول درمانشان کامل شود و دوباره به آن منطقه برگشت و اینگونه توسط تکفیری‌ها به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، نائل شد.

گفتنی است با توجه به بازنگشتن پیکر این شهید از میدان نبرد، برنامه انتقال و تشییع این بزرگوار متعاقبا اعلام خواهد شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">