سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

یبوست را جدی بگیرید تا سرطان نگیرید

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ق.ظ

پرستو حسین‌پور، درمانگر طب سنتی است. او درباره شیوع بیماری سرطان و علل آن می‌گوید: در طب سنتی، علت اصلی سرطان را تغذیه نامناسب و هوای آلوده می‌دانند. مصرف سرخ کردنی‌ها، فست‌فودها، با عجله خوردن غذا، ایستاده خوردن غذا، درست نجویدن غذا و مصرف اسانس‌ها و مواد نگهدارنده همه و همه موجب سرطانی شدن سلول‌های بدن می‌شود.

او در ادامه گفت: آمپول‌هایی که به دام و طیور می‌زنند، موادی را وارد نسوج حیوان می‌کند که آسیب‌های جدی به سلول‌های بدن ما می‌زند به عنوان مثال آمپول کلوفرامین که به مرغ می‌زنند، باعث بروز مشکلاتی در مغز استخوان انسان می‌شود.

این درمانگر طب سنتی گفت: در مجموع وقتی به ریشه‌یابی یک نوع خاص از سرطان در خانواده‌ای بپردازیم می‌توانیم نوع تغذیه آن خانواده را پیش‌بینی کنیم. چون تغذیه‌های نادرست در انواع مختلف باعث بروز سرطان‌های متفاوت می‌شود.

پرستو حسین‌‌پور افزود: یکی از علایم اصلی سرطان که اصولا نادیده گرفته می‌شود؛ یبوست است. اصولا افرادی که دچار این مشکل هستند، مشکل خود را جدی نمی‌گیرند و به راحتی از کنار آن می‌گذرند. این در حالی است که اکثر افرادی که دچار سرطان شده‌اند زمانی با مشکل یبوست مواجه بوده‌اند. او با بیان این مطلب گفت: در حالت عادی یک فرد سالم باید روزی 3 بار دفع مزاج داشته باشد که این دفع باید بدون درد و مشکل صورت بگیرد. در غیر این صورت فرد دچار یبوست است و باید حتما این مشکل را پیگیری کند.

حسین‌پور گفت: روده و معده انسان مثل آشپزخانه یک خانه است. اگر سطل آشغال در آشپزخانه یک خانه 3 روز باقی بماند آن آشپزخانه بو می‌گیرد و جای ماندن نیست. روده و معده ما هم همینطور است. وقتی غذاهای مانده، دو سه روز در روده و معده باقی می‌مانند، سیستم بدن را دچار مشکل می‌کنند. چرا که این مواد باعث سمی و اسیدی شدن خون می‌شود و حالا این خون مسموم در سراسر بدن جریان پیدا می‌کند و مواد سمی را به تک‌تک سلول‌های بدن انتقال می‌دهد. پس یبوست یک مساله جدی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت و افرادی که دفع مزاج درست داشته باشند، هیچ گاه دچار سرطان نمی‌شوند.

این درمانگر طب سنتی گفت: یک سری از سرطان‌ها در اثر اختلال سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شوند. وقتی غذاهایی مثل فست‌فود، چیپس، پفک، انواع کنسرو و مواد اسانس‌دار و سرخ‌کردنی را می‌خوریم، سیستم ایمنی بدن، آنها را به عنوان غذا نمی‌شناسد و چون در شناسایی دچار اختلال می‌شود آنها را سم تلقی کرده و شروع به دفاع از بدن در مقابل آنها می‌کند. وقتی سیستم ایمنی بدن با تکرار مصرف این غذاها بیش‌از حد تحریک شود در مواقع ضروری و لازم که باید علیه یک ویروس و میکروب مبارزه کند دچار ضعف عملکرد شده و درست عمل نمی‌کند. اینجاست که سرطان‌هایی که مربوط به سیستم ایمنی بدن است رخ می‌دهد. این شرایط درست مثل زمانی است که سربازان یک کشور تمام انرژی و توان خود را صرف تجهیزات نظامی و مشکلات داخلی کشور کنند و قوای خود را در مقابل مهاجمان خارجی از دست بدهند. سیستم ایمنی بدن هم درست مانند سربازان مدافع بدن عمل می‌کند که اگر قوای خود را صرف مسائل داخلی بدن مثل تغذیه ناسالم کند، برای دفاع از بدن در مقابل ویروس‌ها توان نخواهد داشت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">