سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

سند تازه بی‌صداقتی نشریات زنجیره‌ای

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

توفانی که 14 استان را درنوردید و در مجموع 39 شهرستان و 58 روستا را درگیر سیلاب کرد، با قصور مدیریتی فراوانی همراه شد.
به گزارش فردا، اینک آمارهای ضد و نقیضی از کشته‌شدگان و مفقودین این توفان در استانهای مختلف کشور به گوش می‌رسد و مدیرانی که وظیفه مهار بحران را داشتند حالا به برون‌سپاری مسئولیت و اتهام زدن به دیگر دستگاه‌هایی که البته همه مسئولیت خطیری در این باره داشتند، روی آوردند تا بار مسئولیت خود را در برابر چنین حادثه دلخراشی که بخشی از آن نیز به موضوع عدم مدیریت صحیح باز می‌گردد، کم کنند.
از یک سو مدیران اجرایی و فرمانداران از غافلگیر شدن در برابر توفان خبر می‌دهند و از سوی دیگر سازمان هواشناسی بیان می‌کند که وقوع توفان را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع داده بود و کم‌کاری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اتفاق افتاده است.
فردا ادامه می‌دهد: روزنامه‌ها و رسانه‌هایی که در موارد بسیار کوچکتر با فاز سیاسی سعی می‌کنند از کاه کوه بسازند حالا با سکوت معناداری به این موضوع بی‌اعتنایی می‌کنند. این در حالی است که در گذشته در حادثه زمستان سال 1392 در یک سانحه آتش‌سوزی در تهران که دو تن از زنان هموطن به علت ترس از آتش گرفتن و عوامل چندی مانند عمل نکردن نردبان آتش‌نشانی خود را از ساختمان به پایین انداختند و متأسفانه جان خود را از دست دادند در بوق و کرنا کردند و با فشار رسانه‌ای حتی خواستار استعفای مقامات بلند‌پایه شهر تهران شدند. این در حالی است که در حادثه توفان اخیر که بسیار بزرگتر و قصور مدیریتی در آن به طور فاحش دیده می‌شود همگان به این سوء مدیریت اعتراض دارند و کمتر خطاهای معمول در آن دخیل بوده است، این رسانه‌ها با سکوت خاصی سعی دارند، این واقعه را کوچک جلوه دهند.
متأسفانه این نوع سیاسی‌کاری‌ها و این نوع استانداردهای دوگانه که تنها و تنها نشأت گرفته از منافع حزبی و جناحی است تا دلسوزی برای مردم در افعال روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب که اغلب مدعی رکن چهارم دموکراسی بوده و فریاد آزادی بیان را سر می‌دهند بسیار دیده می‌شود که برخورد دوگانه با آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان جمهوری و توفان در 14 استان کشور و کشته شدن و مفقود شدن تعداد زیادی از هموطنانمان در این زمینه یکی از این موارد دلخراش است.
فردا تصویر تیتر اول شانتاژگونه برخی روزنامه‌هایی نظیر شرق و اعتماد و... را در ماجرای سال 92 منتشر کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">