سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

آمریکایی ها، بر خلاف برخی خلق و خوی های رذیله، سجایای نیکویی هم دارند؛ فی المثل، پس از گذشت 35 سال از تسخیر لانه جاسوسی این کشور در خاک ایران و به گروگان گرفته شدن تعدادی از دیپلمات های آنان، هنوز که هنوز است آن را نه تنها به فراموشی نسپرده، بلکه حمید ابوطالبی، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران را به خاطر شبهه حضور او در این عملیات، به سازمان ملل راه نمی دهند؛ هرچند سازمان ملل قرار است محیطی بی طرف و به دور از مناقشات تلقی شود. بد نیست ما هم کمی امریکایی شویم! بد نیست ما هم کمی این تاریخ 35 ساله را ورق زده و برخی افراد را که دستشان تا مرفق به خون بی گناهان هموطن آلوده است را بشناسیم؛ مباد که در تاریکی و بی خبری و در پس لبخندهای ژوکوند، فرش قرمز برایشان پهن شود.

آمریکایی ها، بر خلاف برخی خلق و خوی های رذیله، سجایای نیکویی هم دارند؛ فی المثل، پس از گذشت 35 سال از تسخیر لانه جاسوسی این کشور در خاک ایران و به گروگان گرفته شدن تعدادی از دیپلمات های آنان، هنوز که هنوز است آن را نه تنها به فراموشی نسپرده، بلکه حمید ابوطالبی، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران را به خاطر شبهه حضور او در این عملیات، به سازمان ملل راه نمی دهند؛ هرچند سازمان ملل قرار است محیطی بی طرف و به دور از مناقشات تلقی شود. بد نیست ما هم کمی امریکایی شویم! بد نیست ما هم کمی این تاریخ 35 ساله را ورق زده و برخی افراد را که دستشان تا مرفق به خون بی گناهان هموطن آلوده است را بشناسیم؛ مباد که در تاریکی و بی خبری و در پس لبخندهای ژوکوند، فرش قرمز برایشان پهن شود.

حزب الله سایبر - محمدرضا احمدیزدی،

پرده اول اوت 1946؛ زوج «لوییس و آندره فابیوس» یهودی اشکنازی، صاحب فرزندی شده و او را «لوران» نام می نهند. طبق عادت مألوفِ بسیاری از یهودیان، پس از گذشت اندکی از دوران اقامت در اروپا و پس از مشاهده مشقّات برقراری رابطه میان خود با غیر هم کیشان، آیین کاتولیک را –علی الظاهر- بر شریعت موسی ترجیح داده و از پیروان کلیسا می شوند. فرزند کوچک خانواده هم از این قاعده مستثنی نمانده و پس از تغییر مذهب، دوران تحصیل خود را در مدارس کاتولیک آغاز و به سرانجام می رساند.

پرده دوم

ژوئیه 1984؛ صد و پنجاه و هشتمین و البته جوان ترین نخست وزیر تاریخ جمهوری فرانسه، در دولت «فرانسوا میتران» به طور رسمی آغاز به کار می کند. هنوز یک سال هم از شروع فعالیت نخست وزیر جوان نگذشته بود که فرانسه «هسته ای»، با دو اتفاق بی سابقه در تاریخ سیاسی خود رو به رو می شود. ژوئیه 1985، کشتی حامل افراد موسوم به «جنگجویان رنگین کمان» و منسوب به سازمان غیر دولتی «صلح سبز» که علیه اقدامات و آزمایشات خطرناک هسته ای دولت فرانسه دست به اعتراض و اعتصاب در آب های فرانسه زده بود، منفجر شد. نخست وزیر در نخستین گام، از این اقدام تروریستی اظهار بی اطلاعی کرده و سعی در سر باز زدن از قبول مسئولیت نمود. اما طی تحقیقات بعدی، رد پای سرویس های اطلاعاتی-امنیتی فرانسه، آشکارا در این جریان دیده شد و وزیر دفاع به ناچار قربانی این توطئه از پیش طراحی شده گشت و استعفا داد.


 



پرده سوم
سپتامبر 1984؛ شرکتی پزشکی-تجاری موسوم به «انستیتو مریو» در فرانسه، اقدام به تهیه و توزیع انبوه فرآورده های خونی میان بیماران متقاضی ساکن فرانسه و همچنین ارسال آن ها به اقصی نقاط جهان نمود. یکی از شاخص ترین این فرآورده ها، فاکتورهای انعقاد خون مورد نیاز بیماران هموفیلی است. فرآورده ای که طی سال های 1361 تا 1363، به ایران نیز صادر و برای درمان بیماران از آن ها استفاده شد. اندک زمانی از توزیع این فرآورده ها و واردات آن ها توسط کشورهایی نظیر آلمان غربی، آرژانتین، عراق، عربستان، ایران و... نگذشته بود که آمارهای نخستین موارد ابتلایی به ایدز و هپاتیت، عامل دومین و شاید بزرگترین رسوایی دوران نخست وزیری فابیوس گردید؛ رسوایی ای که کماکان تبعات آن گریبان گیر قربانیان این فاجعه است. در سایه سهل انگاری دولت فابیوس، فقط و فقط در خاک دولت متبوع وی، 8000 نفر به ایدز و از آن فاجعه بار تر، 400000 هزار نفر به هپاتیت مبتلا شدند.

 







پرده چهارم

سال 1350 میلادی یا همان قرن چهاردهم؛ طاعون سیاه سراسر اروپا و حتی بخش هایی از آسیا را درنوردید؛ بیماری مرگباری که آمارهای تخمینی نشان می دهد طی آن حدود یک سوم جمعیت مسیحی نشین اروپا، جان خود را از دست داد. عامل اصلی انتقال این بیماری از طریق آب های سطحی و چاه های آب شناخته شده است. عامل دوم شیوع طاعون در آن دوران را از طریق موش ها می پندارند؛ آن چنانکه حتی گربه ها هم نتوانستند جان سالم از این بلیه به در ببرند. عامل سوم نیز بدون شک ناتوانی اطبّای مسیحی از درمان و ناشناخته بودن این مرض برای اهالی کلیسا قلمداد می شود. پس از اندکی فروکش کردن تب طاعون در قاره سبز، برخی برای کم کردن درد و اِلم ناشی از این شِبه کشتار دسته جمعی، درصدد یافتن عامل انسانی نیز برای این جنایت برآمده و انگشت اتهام را به سوی یهودیان ساکن اروپا نشانه رفتند. ویل دورانت مى‏گوید«علت این که شیوع این بیمارى را در اروپا به‏ یهودیان نسبت دادند، آن بود که مردم معتقد بودند یهودیان به قصد نابود کردن امت مسیح، چاه‏هاى آب را به سم آلوده کرده‏اند و حاصل تحقیقات چنین انتشار یافت که یهودیان، مأمورانى با جعبه‏هاى سم، ساخته شده از اجساد بزمجه و مارمولک و قلب مسیحیان، به‏ کلیه مراکز یهودیان در کشورهاى اروپا فرستاده‏اند تا چاه‏ها و سرچشمه‏ها را با آن مسموم کنند. دلیل عمده براى متهم کردن یهودیان به این عمل، ابتدا قلیل بودن میزان قربانیان یهودى‏ در همه گیرى این مرض ویرانگر بود؛ دلیل دوم، اعتراف عده‏اى از یهودیان بود مبنى بر اینکه آنها اقدام به انتشار این سموم‏ کرده‏اند.» اتهامی که مبنی بر آن، بسیاری از یهودیان به دست مردم خشمگین به طور خودسرانه اعدام شدند و همچنین عده زیادی از آنان نیز مجبور به ترک دیار گشتند. البته دلیل سومی که ویل دورانت آن را ذکر نمی کند را نیز می توان عدم آلودگی مراکز عمده سُکنای یهودیان در آن دوره از جمله «بروژ»، «نورمبرگ» و علی الخصوص «لهستان» دانست.

 

 


پرده پنجم
1392 هجری شمسی؛ آمارهای غیر رسمی، آمار قربانیان استفاده از فرآورده های خونی فرانسوی در ایران را حدود 300 نفر تخمین می زنند، در حالی که وزارت بهداشت، آمار مرگ 125 نفر از بیماران مبتلا به هپاتیت و ایدز از طریق خون های آلوده را ثبت کرده است. تاکنون حداقل 1800 ایرانی مبتلا به این دو بیماری و به خاطر آن سهل انگاری در کشور شناسایی شده اند. چندسالی است که خانوده های قربانیان با کمک دستگاه قضایی و دستور مستقیم مقام معظم رهبری، از طریق دعاوی حقوق بین المللی پی گیر پرونده این جنایت بشری شده اند که متأسفانه هنوز به نتیجه قابل ذکری منتج نشده است. البته لازم به ذکر است که تمام کشورهای وارد کننده این فرآورده ها، موفق به دریافت غرامت قربانیان از انستیتو مریو و دولت متبوع آن شده اند و تنها کشوری که تا امروز حتی یک دلار بابت جریمه دریافت نکرده، ایران است.
 

 


پرده ششم
دهم تیرماه 1394 هجری شمسی؛ خبرگزاری تسنیم: لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه در مصاحبه کوتاهی با نشریه پاریس مچ این کشور نسبت به انتقادات مطرح شده از مواضع وی در مذاکرات هسته ای با ایران توضیحاتی داد. «انرژی هسته ای صلح‌آمیز آری، سلاح هسته ای خیر! اگر ما می خواهیم مانع از اشاعه هسته‌ای شویم، توافق باید قوی باشد و گرنه اشاعه انجام خواهد شد و برای همه دنیا بسیار خطرناک خواهد بود.» فابیوس روز شنبه در وین و  در گفت‌وگو با خبرنگاران، سه شرط اجتناب‌ناپذیر را برای دستیابی به توافق هسته‌ای مطرح کرد.« نخستین شرط، محدودیت مداوم ظرفیت هسته‌ای ایران برای تحقیقات و تولید است. دومین شرط نیز بازرسی جدی تاسیسات هسته‌ای شامل تاسیسات نظامی ایران در صورت لزوم است. شرط سوم هم بازگشت خودکار تحریم‌ها در صورت نقض تعهدات.»
 

 


پرده هفتم
فابیوس، چهارشنبه به تهران سفر می کند. بنابر اعلام وزارت امور خارجه فرانسه، احتمالا لوران فابیوس وزیر امور خارجه  این کشور، چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، وزیر امور خارجه فرانسه هفته گذشته در پی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 در وین اتریش، از تصمیم خود برای سفر به ایران خبر داده بود. سفر فابیوس به ایران، نخستین سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان از ماه می سال 2005 تاکنون خواهد بود.

 






نظرات  (۱)

  • کارتونیست مسلمان
  • فقط همین یک علامت را میشه گفت
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">