سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه یک از زوایای دیگر برای عبور از این عقبه و بن بست، برداشتن مرزهاست و دشمن بر روی این امر تأکید بسیاری دارد، گفت: اگر مرز را مشخص نکنید، دشمن تبدیل به رقیب، رقیب تبدیل به شریک می‌شود و خاله خواهرزاده خواهد شد.

 شریعتمداری امشب در مجمع عالی بسیج در مشهد با بیان اینکه یکی از کانال هایی تحریف خط امام گفتن امام مال ماست چون با او نسبت داریم و در دوران انقلاب همراهش بودیم، است، گفت: خط تحریف امام از ابتدا دنبال می‌شد؛ اما امروز شدت بیشتری پیدا کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه خط امام خاطره و رؤیا نیست و هرکسی نمی‌تواند این خط را هرطورکه دلش خواست تفسیر و تعبیر کند، خاطرنشان کرد: خط امام اصول مشخص، تعریف شده، ثبت شده و مضبوط دارد و تحریف آن به سادگی میسر نیست.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه  امروز با تحریف محتوای خط امام روبرو هستیم است، بیان داشت: خداوند تحریف مغز و درون را به یهود نسبت می‌دهد که در این تحریف، پوسته می ماند، امروز دشمن ما به تحقق این امر نیاز دارد و روی آن پافشاری می‌کند.

 وی با اشاره به سخن یک اندیشمند غربی که اعلام کرد «در بررسی های تاریخی ما، هیچ گفتمانی دوام چندانی نداشته بلکه بعد از گذر ایام به تدریج کمرنگ و محو شده، تنها یک گفتمان است که مسیری برعکس طی کرده و آن گقتمان امام خمینی(ره) است؛ شما برای باور کردن این خبر نیازی به اعتماد کردن به من ندارید بلکه خودتان می بینید، خودتان می‌توانید درستی خبر را در لبنان، فلسطین و عراق ببینید»، تاکید کرد: خط امام در دنیا تکثیر شده است و افرادی مانند شیخ ابراهیم زکزاکی، شیخ باقر النمر و شیخ علی سلمان ها نوادگان واقعی امام هستند.

 شریعتمداری گفت: دشمن برای تحریف محتوا از چند زاویه وارد می‌شود، دشمن خوب می‌داند که نمی‌تواند آنچه را که تحریف کرده به عنوان نظر امام از زبان خودش مطرح کند چون هیچ کس قبول نمی‌کند که روزی اوباما بگوید امام گفته «دیگر مرگ بر آمریکا نگویید»،برای همین به دنبال مطرح کردن این تحریف از زبان خودی‌ها است.

این فعال رسانه ادامه داد: این خودی نباید آدم معمولی باشند بلکه باید شخصیت مؤثر و لغزیده باشند.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با بیان این که امروز سکولاریسم به ذهن برخی مسؤولان کوچ کرده، به سال های اول انقلاب که سکولاریسم عمدتا در اختیار جریانات ضد انقلاب بود اشاره کرد و افزود: امروز این امر به درون ذهن و باور برخی از مسؤولان کوچ کرده و تفاوت گذشته و امروزش در این است که در گذشته بی نقاب بود؛ اما اینجا نقاب دارد، بر همین اساس احتمال فریبندگی اش بسیار زیاد است.

شریعتمداری با طرح این سؤال که چرا به افراد خط امامی افراطی می‌گویند؟ بیان داشت: یکی از راه های ایجاد تحریف، ورود از مسیر این زاویه است. استفاده از نسبت‌ها یکی از کانال‌های تحریف خط امام است به این معنی که کسانی پیدا شوند و بگویند «امام مال ماست چون با او نسبت داریم»، «چون در دوران انقلاب همراهش بودیم» که این خطی است که دشمن در پیش گرفته است.

وی راه مقابله با چنین تحریف‌هاری را مراجعه به اصول و مبانی خط امام دانست و با بیان اینکه همین اصول و مبانی خط امام فتنه 88 را ناکام گذاشت، بیان داشت: حریف علی الدوام به خط امام استناد می‌کرد و همین باعث شد که طرف مقابل هم به این خط مراجعه کند و این امر باعث شد باطل بودن آنان ثابت شود.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان تاکید کرد: اصول و مبانی خط امام آنچنان صریح و روشن است که جابجایی و تحریف آن به آسانی ممکن نیست.

شریعتمداری با بیان اینکه یک از زوایای دیگر برای عبور از این عقبه و بن بست، برداشتن مرزهاست و دشمن بر  روی این امر تأکید بسیاری دارد، گفت: در ماجرای فتنه 88 رهبر معظم انقلاب بر مرزبندی روشن تاکید کردند، اگر مرز را مشخص نکنید، دشمن تبدیل به رقیب، رقیب تبدیل به شریک می‌شود و خاله خواهرزاده خواهد شد.

 وی با شرح اصول و مبانی خط امام و راه تحریف آن خاطرنشان کرد: حال باید از این اصول و مبانی مرزداری و دروازه بانی کنیم و نگذارید فضا دست کسانی بیفتد که کم شمارند، ژنرال های بی سربازندو سر و صدا و رسانه زیاد دارند.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان افزود: رسانه های خارجی از آنان حمایت می‌کنند؛ اما نفر پا به رکاب ندارند.

 شریعتمداری با بیان اینکه بچه حزب اللهی ها نباید از سر و صداها بترسند، خطاب به بسیجیان گفت: یکی از شگردهای حریف، تغییر فضا است، نباید بگذارید فضا تغییر کند. خبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">