سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

 فریاد «مرگ بر اسرائیل» این بار در میدان امام حسین(ع)/ پناهیان: عزت را به خاطر مصلحت‌های خیالی از بین نبرید

تجمع اعتراضی به جنایت آل سعود و اعدام شیخ نمر حضور جمع کثیری از مردم و دانشجویان در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان با پلاکارهایی با مضمون «رژیم آل سعود،پیرو آل یهود.»، «آل سعود خبیث انتقام‌ سخت خدا در راه است».«سعودی جنایت‌می‌کند، اسراییل حمایت‌می‌کند» «بدون‌تردیدخون به ناحق ریخته این‌ شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کزد» در این تجمع حضور پیدا کردند.

شعار «مرگ‌بر آل سعود خائن»، «مرگ‌بر اسراییل»، «هیهات من الذله» در میدان امام حسین طنین انداز شد.

در ادامه این تجمع حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه ضمن محکوم کردن جنایت‌های آل سعود به دلیل اعدام شیخ نمر گفت: در این چند روز اگر به پیام‌ها از باب محکومیت جنایات آل سعود دقت کنید همه آن‌ها در یک موضوع واحدند، اینکه با ریخته شدن خون آن مظلوم پایه‌های حکومت دیکتاتوری عربستان متضرر خواهد شد و از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم به حق مظلومیت شهدای منطقه، حج سال بعد بدون آل سعود برگزار شود و هم چنین مردم جهان هم از زیر بار یوغ آن‌ها رهایی پیدا کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جنایات عربستان دیگر روی جنایتکاران جهان را سفید کرده است اظهار داشت: باید به حس شما مردم تبریک گفت که اوج انسانیت و معنویت خود را نشان داده‌اید و وقتی رفتاری از ظالم می‌بینید حساس می‌شوید. دولتمردان ما باید از شما مردم تشکر کنند که این چنین غیرتمندید و به صحنه آمده‌اید.

وی با اشاره به سکوت مردم ایران پیرامون دیگر جنایات آل سعود گفت: مردممان به تعرض سعودی‌ها در برابر نوجوانانمان، تعرض و ایجاد جنایاتی در منا صبر کرده‌اند و همه این‌ها را به پای حکمت‌ها و مصلحت‌ها دانستند و به دلیل بر هم نریختن ارتباطات بین المللی از حقشان گذشتند ولی دیگر احساس کردند که سر این موضوع صبرشان لبریز شده است.

**عزت را به خاطر مصلحت‌های خیالی از بین نبرید

استاد حوزه و دانشگاه خطاب به دولتمردان گفت: اصل عزتمندی را در کنار مصلحت‌های واقعی و خیالی از بین نبرید انتظار داریم که دولتمردان جواب دندان شکنی را به این جنایتکاران بدهند.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم شیوه اداره کشور را مورد نقد قرار بدهیم ما همیشه نسبت به دولت نقد داشته‌ایم ولی انتظار داشتیم در مقابل خارجی‌ها و دشمنان عزتمند و قدرتمند به چشم بیاییم، دولت باید در تاریخ چهره درخشانی را پیش از گذشته کسب کند و وضعیت مردم را خدشه دار نکند.

**وزارت خارجه باید بر سه اصل مصلحت، حکمت و عزت باشد

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه وزارت خارجه باید بر سه اصل مصلحت، حکمت و عزت باشد تاکید کرد: امروز مردم احساس می‌کنند که عزتشان لکه دار شده است چرا که با رژیمی که در آستانه فروپاشی است مماشات می‌کنند و دلیل این کار را هنوز نمی‌دانم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مردم به دولتمردانمان اعتماد دارند گفت: مردم باید عزت را لمس کنند و این عزت پس کی می‌خواهد تامین شود وقتی عزت ما لکه دار شود و جنایات رخ دهد و برخوردهای ضعیفی هم داشته باشیم در کمال وقاحت کشور مقابل را روابطش را با ما قطع می‌کند مردم ما توقع برخورد قاطع‌تر با عربستان را دارند.

وی با اشاره به حادثه آتش سوزی و اعتراض به سفارت و کنسولگری عربستان گفت: حادثه‌ای که در سفارت و کنسولگری پدید آمد حادثه‌ای غلط بود البته تردید وجود دارد که افراد عاملا این کار را انجام دادند و خروش بی‌ترتیب و حق پرستی غیرصبورانه برخی موجب این اشتباه شد و گرنه کدام آدم عاقلی با ککتل به سمت سفارت حرکت می‌کند.

**مدعیان دمکراسی چرا در مقابل جنایات آل سعود لال شده‌اند

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: کشوری که بیشترین کشته را در جنایات منا داده مردم آن توقع دارند که جواب کوبنده‌ای به این رژیم داده شود و انتظار ندارند که در مقابل این جنایات دولتشان کم بیاورند افرادی که ادعای حقوق بشر و دمکراسی دارند چرا در مقابل جنایات آل سعود لال شده‌اند. چرا حاضر نیستند در صحبت‌هایشان این حکومت منحوس را محکوم کنند این آزادی خواهی غرب زده‌ها دروغی بیش نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملت‌های آزاده جهان تا کی باید نفاق و دو رویی را تحمل کنند گفت: مستضعفین جهان ایران را پناهگاه خود دانسته و تنها مردم کشورمان انتظار برخورد قاطع با این رژیم را دارند بلکه مسلمانان دیگر هم به کشورمان چشم دوخته‌اند.

وی ادامه داد: دولت نباید اجازه دهد کسی تصور کند که دولت ما ساده اندیش است مگر می‌شود آل سعود را به راه آورد هر چه در این راه کوتاه آمدیم آن‌ها به سمت ما حمله ور شدند دولت باید در مورد مظلومان جهان با رفعت برخورد کند.

 وی افزود: من شرمنده می‌شوم چرا که برخی از تماس‌ها با من می‌شود که چرا دولت ایران در ارتباط با کشتار فرانسه حساسیت بیشتری را نشان داد و نسبت به کشته شدن مسلمانان لبنان، عراق و یمن واکنشی نداشت. نباید چنین حسی توسط دولت در بین مردم ایجاد شود.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: کشور‌ها و دول غربی که پر از خباثت هستند به صورت دروغین برای خود عزت آفرینی می‌کنند حال چرا ما که صادقانه ابهت داریم و در پرتوی قدرت ما ملت‌های بسیاری حیات گرفتند نباید این قدرت را به نمایش بگذاریم تا مردم مسلمان جهان را امیدوار کنیم.

برای دیدن گزارش تصویری این تجمع اینجا را کلیک کنید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">