سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

 مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت شهریه میلیونی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد که متن این نامه به شرح زیر است.

برادر گرامی جناب آقای دکتر فانی

وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراما همانطور که مستحضر هستید وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، براساس مجوز شماره 13532- 94/2/7 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از طریق برگزاری آزمون اقدام به جذب نیرو نمود.

مراحل مختلف آزمون به لطف خداوند و با زحمات مسئولین محترم آموزش و پرورش و سازمان سنجش هر چند با تاخیر اما به خوبی پیش رفت و بحمدالله اکنون نیروی انسانی مورد نیاز مشخص و آماده برای طی دوره آموزش با هدف آمادگی برای حضور در کلاس های درس هستند اما مطلب تعجب برانگیز آن است که برای آموزش این عزیزان که از بین تعداد زیادی از شرکت کنندگان در آزمون انتخاب شده اند، قرار بر اخذ شهریه گذاشته اید.

جوانی که هنوز شروع به کار نکرده و حتی شاید به خاطر شغل شریف معلمی، شغل سابق خود را کنار گذاشته، از کجا می تواند شهریه میلیونی برای آموزش خود، به دانشگاه فرهنگیان بپردازد.

چرا جوانی را که با هزار آرزو در این آزمون شرکت کرده و مراحل مختلف آن را با موفقیت و در رقابتی سالم پشت سر گذاشته، در مضیقه مالی قرار دهیم و از همان اول راه، عزت نفسش را از وی بگیریم.

آموزش و پرورش اگر نمی تواند هزینه های آموزش این معلمان تازه استخدام شده را متحمل شود پس چگونه می تواند حقوق دانشجو معلمان خود را پرداخت کند. این تبعیض برای چیست؟ آیا هر دو گروه برای معلم شدن آموزش نمی بینند؟ و آیا حقوق گروه دوم از بیت المال پرداخت نمی شود.

آیا این عزیزان حتی با فرض اعطای وام دچار مشکل نمی شوند. آیا برای آنان خوابگاه تدارک دیده شده است که بسیاری از آنان باید از شهری به شهر دیگر بروند؟

مطمئن باشید اقدام به دریافت شهریه و ندادن امکاناتی مانند خوابگاه آسیب‌های بسیاری را برای افرادی که تازه استخدام شده‌اند به دنبال دارد و این آسیب می تواند به آموزش آنان و در نهایت به آموزش و پرورش آسیب برساند.

لذا سپاسگزار می شوم چنانچه در رابطه اخذ شهریه و ندادن امکاناتی مثل خوابگاه تجدید نظر شود و در اطلاعیه ای این مهم به استحضار معلمان تازه استخدام شده و خانواده های آنان برسد.

دکتر مجتبی رحماندوست

نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس
 گزارش خبرنگار گروه پارلمانی خبرگزاری فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">