سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

⏪شخصیتی که همواره در معادلات سیاسی کشور نام او به عنوان نماد معرفت دینی در سپهر سیاسی،نماد انقلابی گری،نماد ولایتمداری و ارادت به آستان ولایت شناخته می شود.شخصیتی که هیچ وقت از «گفتن حقیقت» در ساختار سیاسی ظلم رضاشاه هم خسته نشد.

حقیقتِ نفاق و الحاد مارکسیسم،مجاهدین خلق،حزب توده،جریان ستیزگر بر علیه علامه شهید مطهری،التقاط شریعتی تا انحراف مبانی اصلاحات و جریان های منحرف.

محمدتقی مصباح ستون فقرات کشور را «ولایت فقیه» می بینید و ولایت را جز احکام اولیه.هیچ وقت از اصول اسلام و انقلاب پایین نیامده است.او چشم بیداری است که حزب الله هم «دیده بان بصیر» می خوانندش.همواره با التقاط در مبارزه بوده و هیچ وقت از تقابل با «ضدانقلابی گری جریان ها و شخصیت های فرسوده شده» خسته نشده است.

خیمه انقلاب «ولایت فقیه».هدف دشمن «ولایت فقیه».براندازی اشرافی گری علیه «ولایت فقیه».سرمایه های اجتماعی دشمن علیه «ولایت فقیه».88 یعنی نماد «خروج و بغی علیه انقلاب و اسلام و ولایت فقیه».عزت ما «ولایت فقیه».رمز پیروزی «ولایت فقیه».محور وحدت «ولایت فقیه».همدلی و همزبانی حول «ولایت فقیه» و...همواره بر بیان و بنان فیلسوفی که «برهان» توشه اندیشیدن و به حقیقت رسیدنش است،بوده.

سرمایه ای که دشمن هدف گرفته است.صحنه آرایی سیاست ورزی او را دیده است.تاثیرش در تحولات اجتماعی ایران رصد کرده است.منطقش قوی.مخالفش درمانده.هیچ نقطه سیاهی در فرایند ظهورش در سیاست نیست.سیاست را می شناسد.دچار انفعال و فشل در گفتمان خود نشده است.گفتمانی می نگرد.محور گفتمانش عدالت است و ولایت.

فرزندانش مفسد اقتصادی نیستند.آدرس «اوین» را نمی دانند.تا بوده در خدمت درس و علم و کسب معرفت بوده اند.حساب بانکی آنان پول آلوده کرسنت نیست. نحوه ارادتش به آستان ولایت جریان ساز بوده و او را نماد ارادت به ولایت می بینند.

سال هاست که کینه شدید دشمن علیه عمارها،ابوذرها،سلمان ها،میثم تمارهای انقلاب اسلامی با هر وسیله ای صورت گرفته و حجم شدید توپخانه های آنان بر علیه «اهل خلوص» بوده است.«اصحاب خلوص» در انقلاب اسلامی بهشتی ها،مطهری ها،باهنرها،خامنه ای ها،مصباح ها،جنتی ها و...بوده.
سال هاست همه چیزشان را فدا کرده اند.یادم به سخنان استاد مصباح می افتد که «هر چه داریم فدای سر آیت الله خامنه ای».

هر روز که می گذرد محل ابتلاء و امتحان اجتماعی توسط خدای متعال وسیع تر و پر لغزش تر می شود مگر برای «اهل خلوص».

انتخابات در ایران همواره محل آزمون رابطه مردم با انقلاب و امام و رهبری بوده است و مردم در شرکت در آن موفق بوده اند اما گاهی انتخاب هایی صورت گرفته که محصولش قدرت و یکه تازی بنی صدر و ریخته شدن خون «بهشتی ها» بوده.
انتخاب غیرهوشمند به تعبیر اصحاب رسانه.

امروز هم روزی سرنوشت ساز است.انتخابات مجلسین (شورای اسلامی و خبرگان.

مجلس خبرگان نماد فقاهت است.نماد عدالت است.نماد اسلام اجتهادی است.نماد پویایی فقه شیعه است.نماد خلوص و خالی شدن از هوای نفس است.نماد جمهوریتِ اسلام خواه هست.نماد «انتخاب آگاهانه».نماد «انتخاب حاکمیت فقه و عدل»..اما برخی ها دل در گرو چیزی غیر از این ارزش ها دارند.اصحاب سقیفه اند این قوم که نه به شورای نگهبان رحم می کنند و نه به مجلس خبرگان و نه به خود خبرگان ملت.
در دوره ها پیشین به اسم های متعدد،به رسم های مختلف علیه نهادهای «فقاهت و عدالت» شورش می کردند اما ابتلاء و امتحان در زمان فعلی پیچیده تر شد.«خمینی» رمزی بود بر علیه «گفتمان خمینی».
اما عجین شده است در روح و جان مردمان فتنه ستیز انقلاب روح الله که «خامنه ای،خمینی دیگر است».

رصد که کردم رسانه های ضدانقلاب.رسانه هایی که نماد ارادت به آستان آمریکا شیطان،انگلیس خبیث،وهابیت مرتجع و ملجأ تروریسم،صهیونیسم و اسرائیل غاصب به «آرزوهای آنان» در انتخابات مجلسین بخصوص مجلس خبرگان رسیدم.

بی بی سی: برای نخستین بار است که هاشمی خارج از جریان های سیاسی فهرست انتخاباتی می دهد؛ اکثر این افراد اصولگرایان سنتی هستند، البته نبودن نام جنتی، یزدی و مصباح نشانه مخالفت غیر مستقیم وی با رهبر ایران است!

* کلمه: با حذف نام هاشمی از فهرست جامعه مدرسین، اکنون سوال اینست که آیا اصلاح طلبان و منتقدان حاکمیت خواهند توانست از راهیابی یزدی، جنتی و مصباح به مجلس خبرگان جلوگیری کنند؟

* صدای امریکا/اکبر گنجی: مردم باید با مشارکت اعتراضی خود، اصولگرایان و نمادهای ولایت‌فقیه را حذف کنند. هدف اصلاح‌طلبان، نهضت آزادی و اعتدال‌گرایان حذف نمادها و شاخص‌های آقای خامنه‌ای- "مثلث جیم"- است.

* شبکه انگلیسی بی بی سی درگزارشی ضمن ارائه راهکار حذف یزدی، جنتی و مصباح از مجلس خبرگان، از مردم خواست در انتخابات خبرگان به رقبای این سه نفر رای دهند و از رای دادن به جنتی و یزدی و مصباح خودداری کنند.

و از این دست مهندسی و تحمیل نظر و بسترسازی ضدانقلاب و پادوهایی آنان در ایران که سرمایه های اجتماعی آمریکایی ها و اسرائیلی ها هستند،زیاد است اما دیروز مقام معظم رهبری یک «آدرس دقیق» برای انتخاب امروز و انتخاب های فردا به مردم مومن ایران دادند.

*رهبر انقلاب:

«اگر [اعضای خبرگان] مردمی باشند دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت، آگاه از توطئه های دشمن، ایستاده و پایدار در مقابل دشمن یک جور عمل میکنند اگر خدای نکرده این چیزها نباشد جور دیگری عمل میکنند. لذا الان دشمن بر روی مجلس خبرگان هم حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل میدهد، به فلانی رأی بدهید به فلانی رأی ندهید، معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران.»(۹۴/۱۱/۲۸)

اما این را باید گفت که دشمن نمادهای انقلابی گری را هدف گرفته اند و در پی آن است که شخصیتی هایی که نماد «طلحه و زبیر» هستند را برجسته کند.اما در کل «اصل ولایت فقیه» را با ریزش آرا بزرگان و خبرگان واقعی نشانه رفته اند.خدا اهل تقوا را تایید صلاحیت کرده است و آنان راه اهل بیت علیهم السلام می روند.«وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ» .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">