سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

حمید رسایی: مدتی است به سخنان عجیب آقای روحانی در کنفرانس خبری روز 16 اسفند فکر می کنم. او گفت: «مردم می خواهند "همه تحریم ها" برداشته شود و برای همین ما می‌توانیم به هیأت مذاکره کننده اجازه دهیم راجع به بقیه موضوعات هم با دنیا صحبت کنند و در آن مذاکرات هم باز به نتیجه ای شبیه به برجام خواهیم رسید.»

آشیخ ! چرا مردم را نفهم فرض میکنید؟ مگر تا به حال ادعا نمی کردید با برجام "همه تحریمها" برداشته شده است؟

باور نمی کنید که آقای روحانی و همکارانش و رسانه های مدافعش، بارها و بارها این جمله را که با برجام "همه تحریمها" لغو می شوند را در گوش و چشم مردم کردند، اگر باور ندارید این ادعاها را مجددا مرور کنید:

1. اساس مذاکرات هسته‌ای تلاش برای حصول به نقاط مشترک و اعتماد دو جانبه است و به اعتقاد ما "همه تحریم‌ها" باید در یک لحظه برداشته شوند. (رییس جمهوری در دیدار وزیر خارجه ایتالیا ۱۰ اسفند)
2. طرف مذاکره همچنین باید بداند که پایان این مذاکرات و نتیجه این توافق برداشته شدن "همه تحریم‌های ظالمانه" و غیرقانونی باشد.( رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان قم ۶ اسفند ۹۳)
3. با بررسی برجام ... می‌رسیم به آن روزی که رسماً لغو "همه تحریم‌ها" و طی همه مراحل قانونی آن اعلام می شود. (متن گفت وگوی تلویزیونی رییس جمهوری با مردم۱۲ مرداد ۹۳)
4. روز توافق روزی است که اتحادیه اروپا و آمریکا لغو "همه تحریم‌ها" را به صراحت اعلام می‌کنند… امروز روزی است که قدرت‌های بزرگ اعلام کردند که همه تحریم‌ها برداشته خواهد شد.( متن سخنان دکتر روحانی در گفت و گوی زنده رادیو و تلویزیونی با مردم ۲۳ تیر ۹۴)
5. طبق این چارچوب "همه تحریم‌ها" تحریم‌های مالی، اقتصادی و بانکی در همان اجرای توافق لغو خواهد شد.( متن گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری با مردم ۱۴فروردین ۹۴)
6. وقتی راجع به تحریم صحبت می کنیم، مقصود ما "همه تحریم هاست" که از نظرمان غیر قانونی است؛ چه تحریم های یکجانبه آمریکا، چه تحریم های اتحادیه اروپا و چه قطعنامه هایی که مربوط به شورای امنیت است، باید در توافق به طور کامل برداشته شود… اساس مصالحه این است که طرف مقابل "همه تحریم ها" را بر می دارد و ما شفافیت بیشتر و قانونی تر را بپذیریم. (نشست خبری نیویورک ۵ مهر ۹۳)
7. قدم اصلی این است که "همه تحریم‌ها" برداشته شود، چراکه این تحریم‌ها غیرقانونی است و ان‌شاءالله در مذاکرات نهایی این قدم‌ برداشته خواهد شد.( گفتگوی زنده تلویزیونی رییس جمهوری با مردم ۱۰ اردیبهشت)
8. این(توافق هسته ای) به معنای رفع "همه تحریم‌ها" و ایجاد مناسبات پولی و مالی با دنیا خواهد بود. (جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان سیستان و بلوچستان ۲۷فروردین ۹۳)
9. مذاکرات نهایی را با قدرت‌های بزرگ برای حل و فصل مسایلی که مربوط به مسایل هسته‌ای و از جمله برداشتن "همه تحریم‌هایی" که به ناروا علیه ملت ایران وضع شده بود را آغاز کردیم.( در جمع مردم بندرعباس ۶ اسفند ۹۲)
10. "همه تحریم‌ها" در پایان مذاکرات و توافق نهایی باید کنار گذاشته شود.( جلسه شورای اداری استان بوشهر ۹ آذر۹۲)
11. "همه تحریم‌ها" قدم‌ به قدم با ادامه مذاکرات هسته ای برداشته می‌شود. (نشست خبری با خبرنگاران ۳آذر ۹۲)
12. نهاوندیان: اما در توافق اولیه که در ژنو حاصل شد، طرفین توافق کردند در صورت حصول تفاهم نهایی "همه تحریم‌ها" در یک بسته برداشته شود.( یازدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت ۲۱ دی ۹۲)
13. جهانگیری: دولت تدبیر وامید نیز به دنبال توافق بد نیست و ما می ‌خواهیم ضمن رعایت حقوقمان، "همه تحریم ها" نیز لغو شود.(جلسه شورای اداری استان کرمان ۲۱بهمن ۹۳)

آقای روحانی چرا دروغ گفتید؟ چرا ملت را فریب دادید؟ چرا بازار را متوقع رفع همه تحریمها کردید به طوری که رکود کمر مردم را شکسته؟

دراین باره باز هم خواهم نوشت تا عمق فاجعه را بیشتر بدانید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">