سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

♦️سایت های بی بی سی  و صدای آمریکا مدعی شده اند که استاد عزت الله انتظامی در نامه سرگشاده ای به آقای روحانی درخواست کرده تا وی تلاش کند مسأله حصر سران کودتای سال 88 (موسوی و کروبی) حل و فصل شود. وی در نامه اش به روحانی نوشته است که شما توانستید با مذاکره سایه شوم تحریمها را از سر ملت بردارید، پس موضوع حصر را هم با مذاکره حل کنید، چطور می شود با قدرتهای بزرگ چانه زد و به نتیجه رسید اما نمی توان با مسئولان کشور در این باره مذاکره کرد.

♦️به نظرم جناب استاد از چند موضوع بی خبرند که احتمالا با تحریک دیگران، تصمیم به نوشتن این نامه گرفته اند.

♦️اولا: حصر سران کودتای سال 88 یک سال بعد از کودتا و بعد از اصرار آنها بر رفتارهای مخرب اتخاذ شده است. این تصمیم با رأی شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده که یکی از اعضای آن شخص آقای روحانی بوده و ایشان هم به این تصمیم رأی مثبت داده است. در حال حاضر هم لغو حصر سران کودتای سال 88 نیاز به مصوبه شورای عالی امنیت ملی دارد که آقای روحانی رئیس آن است پس نیازی به مذاکره ندارد. اگر این کار منطق قانونی دارد و رأی اکثر اعضای شورای عالی امنیت ملی را به دست می آورد، چرا معطل است؟

♦️ثانیا: در خصوص مذاکرات هسته ای هم اشتباه به اطلاع شما رسانده اند. چون تحریمها لغو نشده بلکه بخشی کوچک و بی تأثیری از آنها که مربوط به موضوع هسته ای بوده، لغو و موارد دیگر هسته ای، متوقف ولی بخش اصلی تحریمها همچنان به بهانه های دیگر باقی است. برای همین هم آقای روحانی در مصاحبه خود با عقب نشینی از ادعای دروغ لغو «همه تحریمها» گفت که برای لغو «همه تحریمها» باید در خصوص موضوعات دیگر هم مذاکره کند!

♦️ثالثا: آقای روحانی مدعی است که در این مذاکرات، طرف مقابل حقوق ما را (حق غنی سازی + لغو تحریمها) به رسمیت شناخته که ما حاضر به مذاکره و رسیدن به نتیجه ادعایی شدیم. اگر بر اساس مدل شما هم بخواهیم با سران کودتای سال 88 برخورد کنیم، آنها هم برای لغو حکم حصر - که امضای آقای روحانی هم ذیل آن است - باید دو نکته را بپذیرند و اعلام کنند:
1. ادعای تقلب، فقط یک دروغ سیاسی بود.
2. ضرر و زیانهای مادی و معنوی وارد شده را جبران می کنند.
می دانید اگر نظام اسلامی در سال 88، وقتی نفر پیروز با 15درصد بالای 50 درصد پیروز شده بود، زیر بار حرف زور مدعیان تقلب می رفت، چهار سال بعد، وقتی آقای روحانی با 0/7 درصد بالای 50درصد رئیس جمهور شد، عده دیگری می توانستند ادعای تقلب کنند.

♦️رابعا: رسانه هایی مثل BBC و VOA که نامه شما را بازتاب داده اند، دلشان مثل شما نگران حصر کسی نیست چون چهار دختر ملک عبدالله (پادشاه سقط شده سعودی) بیش از 12 سال توسط پدرشان در حصر بودند، بر اساس ادعای مادرشان، فقط یک وعده غذا می خوردند و اجازه پیدا نکردند از درب خانه خود خارج شوند، اما این رسانه ها هرگز پیگیر آزادی این چهار دختر نبودند بلکه وقتی هم که پادشاه سعودی سقط شد و مرد، او را حامی زنان و امثال جان کری وی را مرد «خرد و تدبیر» نامیدند. با اینکه دختران ملک عبدالله، رهبری هیچ کودتایی را بر عهده نداشتند، با آنها اینگونه برخورد شد اما سران کودتای سال 88 که شما دلتان به حالشان می سوزد و در 91 سالگی عمرتان نگران آنها هستید، سونا و جکوزی شان ترک نمی شود و برنامه لب دریایشان هم لغو نمی شود. بهترین غذاها را سفارش می دهند و بهترین پزشکان از آنها مراقبت می کنند.

♦️استاد! نگذارید شما را بازیچه سیاسی کاری های خود کنند که با همه رأفت و چشم پوشی های نظام اسلامی، در این «هزار دستان» برخی به اندازه «گاوِ مش حسن» هم نفهمیدند والا اینگونه با مشارکت در یک کودتا به خدمت استکبار جهانی در نمی آمدند و شما چطور توقع دارید جرم کودتاگران نادیده گرفته شود. 🍀✉️🍀

پ ن: هزار دستان و گاو دو اثر سینمایی هستند که آقای انتظامی در آنها نقش آفرینی کرده است. امام خمینی (ره) فیلم گاو راکه قبل از انقلاب ساخته شده تحسین کرده بودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">