سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

از دست داده‌های برجام را دستاورد جا نزنید!

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

هاشمی رفسنجانی طی سخنانی ضمن حمایت از برجام و با این ادعا که اگر دستاوردهای آن منتشر شود مخالفان شرمنده خواهند شد به منتقدین حمله کرد، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان و آگاهان با ارائه آمار از تعطیلی 30 درصدی واحدهای صنعتی و نیمه تعطیلی 50 درصد بقیه خبر می‌دهند.

...وی افزود: در دولت قبل نفت توسط برخی افراد با واسطه فروخته می‌شد ولی امروز به قبل از تحریم برگشته‌ایم.

...این اظهارات در حالی است که بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این عقیده هستند که گره زدن مسائل اقتصادی به مذاکرات و توافق هسته‌ای از اشتباهات تاریخی دولت یازدهم بود که این رویه علی‌رغم هشدارهای مکرر بدنه کارشناسی کشور همچنان ادامه دارد.

...در همین ارتباط هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره‌ شهدا نیز با اشاره به ادعاهای مخالفان برجام و توافقات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 در داخل کشور و همچنین در جامعه‌ آمریکا، گفته است «مخالفان برجام دلیل قانع کننده‌ای برای مخالفت‌ها ارائه نمی‌کنند! در حالی که بیشترین استفاده را در این شرایط رژیم صهیونیستی می‌برد.»

این اظهار نظر در حالی بیان می‌شود که منتقدان برجام همواره طی سه سال اخیر در برابر دفاع احساسی و سیاسی مدافعان توافق، کارشناسی‌ترین و فنی‌ترین نقدها را مطرح کرده‌اند ولی این مدافعان توافق هستند که با دفاعیاتی سخیف قصد دارند تا با موج سواری بر روی موضوع برجام برای خود نزد افکار عمومی جایگاهی بیابند و از آن پوششی برای مشکلاتی همچون تورم، بیکاری و رکود اقتصادی ایجاد کنند.

...اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران...با بیان اینکه برخی بگویند بارش باران در پسابرجام از اثرات برجام است، چیزی جزء خنده به دنبال ندارد، یادآور شد: اما در واقع از آنچه که در برجام مکتوب شده، چیزی هنوز به معنای واقعی عاید ملت ایران نشده است.

...حمیدرضا ترقی مسئول کمیته بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی نیز با اشاره به سخنان روز گذشته هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد قزوین اظهار داشت: ...آقایانی که می‌گویند برجام دستاوردهای زیادی داشته است ریز دستاوردها را منتشر کنند تا واقعیت برای مردم روشن و خوشحال شوند.

...فؤاد ایزدی کارشناس مسائل بین‌الملل... معتقد است که مشکلی که امروز در قضیه برجام به وجود آمده این است که بعضی از افراد مثل آقای هاشمی بر روی برجام سرمایه‌گذاری حیثیتی کردند و نمی‌توانند اذعان کنند که برجام دارد تبدیل به یک خسارت محض می‌شود چون احساس می‌کنند آبروریزی می‌شود...

کانال رسمی روزنامه کیهان در تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">