سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

حاشیه سازی معاون رئیس جمهور با جمله تکراری!

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

خانم مولاوردی بانوی حاشیه ساز اعتدالیون که سابقه اظهارات نامتعادل همچون؛ "اعدام تمام مردان یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان" را در کارنامه خود دارد، در جدیدترین بیانات خود از "تاراج سرمایه عمومی و وعده های عمل نشده در دولت قبل" سخن گفته و اظهار داشتند: "تلاش‌های زیادی برای به حاشیه کشیدن دولت وجود دارد، ولی دولت پای شعارها و وعده‌های خویش ایستاده است"

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری که عمدتا به اظهار نظرهای متفاوت از مسئولیت خویش مشغول است، همانند دیگر همکارانشان، تنها راه فرار از بی تدبیری و کم کاری دولت تدبیر را، مقصر دانستن دولت گذشته می داند. آنقدر این جمله "تقصیر دولت گذشته است" تکراری شده که دیگر دستمایه لطیفه سازان و طنزپردازان گشته ولی متاسفانه «شانه خالی کنان از مسئولیت»، آنقدر بی خلاقیت هستند که زحمت تغییر کلمات این جمله تکراری را به خود نمی دهند!

اظهارات جالب خانم مولاوردی درباره تاراج "سرمایه عمومی" در دولت گذشته، در حالی بیان می شود که حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی امروزه خون ملت را به جوش آورده و این نمونه بارز دست درازی به اموال بیت المال و سرمایه عمومی است! که البته همکاران ایشان باز هم از همان جمله تکراری استفاده کرده و دولت گذشته را مقصر این پرداخت ها دانسته اند.

ایشان در حالی از پروژه های نیمه کاره دولت قبل سخن می گوید که از طرفی اگر این پروژه های نیمه کاره نبودند، امروز رُبانی برای بریدن و گشودن پروژه های عمرانی در دولت کنونی وجود نداشت! و از طرف دیگر این پرسش در ذهن شکل می گیرد؛ "مگر به نیمه رساندن این پروژه ها یک قرن زمان برده که ادعا می شود تکمیل نیمه دیگر آن یک قرن زمان می برد؟!" واقعا چرا برخی اعضای دولت کنونی تخریب و سیاه نمایی دولت های نهم و دهم را دنبال می کنند در حالی که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تاریخی سال88  سیاه نمایی دولت وقت و دولت های گذشته را امری ناپسند بیان کردند.  

در متن این سطور جا دارد به خانم معاون توصیه شود پیش از سخنرانی و اظهار نظرات تخریبی در مورد دولت گذشته کمی به مطالعه روی بیاورند و از وعده های روی زمین مانده رئیس دولت اعتدال اطلاعاتی کسب کنند. برای شروع به ایشان توصیه می شود از 159 وعده اقتصادی رئیس جمهور که رنگ واقعیت به خود نگرفته استارت مطالعاتی خود را بزنند؛ از وعده 100 روزه گشایش اقتصادی، وعده مسکن، وعده رساندن فعالیت کارخانه ها به 100درصد تا بیکاری جوانان و گرانی...

بنابراین اظهارات حاشیه ای تنها توسط برخی مسئولین همین دولت بیان می شود و بنظر می رسد اساس این دولت بر حاشیه سازی بنا شده است! از این متهم ردیف اول به حاشیه کشاندن دولت، خود اعضای دولت هستند!

اکنون بنظر می رسد اقدام آبرومندانه این است که به جای اینگونه اظهارات طنز مآبانه، دولت تدبیر و امید سختی کار و تلاش را به خود داده و به فکر آبادانی، تکمیل و ایجاد پروژه های جدید عمرانی و اقتصادی برای بهبود وضعیت جامعه اسلامی باشد.
#مهدی_پیش_بین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">