سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

فرار تاج زاده از جلسات روی قایق !

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ق.ظ

🔰حمید رسایی: مصطفی تاج زاده که چند ماهی است دوره محکومیت خود بابت مشارکت در کودتای سال 88 را پشت سر گذاشته و از زندان آزاد شده است، در گفتگو با برنامه اینترنتی خشت خام به موضوعی که هفت سال قبل در مناظره اش با حمید رسایی مطرح شده بود، واکنش نشان داد و ادعا کرد: «در مناظره هفت سال قبل، آقای رسایی مدعی شد که تاج زاده در روز 18 تیر سال 78 از روی سد کرج در حال هدایت اعتراضات خیابانی 18 تیر بوده است و ستاد فرماندهی روز 18 تیر روی قایق در سد کرج بوده و وقتی من از او خواستم تا بیشتر توضیح بدهد، رسایی جا خورد و حاضر به توضیحات بیشتر نشد! در حالی که در روز 18 تیر من اصلا کرج نبودم تا روی قایق باشم.»

🔹این سومین باری است که تاج زاده تلاش می کند تا آثار این خبر درست را از اذهان عمومی پاک کند، اما واقعیت اظهارات درباره جلسات داخل قایق روی سد کرج چه بود؟

🔹در روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ما سال ۱۳۸۸ و درست یک ماه قبل از انتخابات و شروع کودتای سال ۸۸، بسیج دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر اقدام به برگزاری مناظره ای با عنوان «اصلاح طلبی و اصول گرایی و نسبت آن با گفتمان انقلاب اسلامی» در دانشکده برق کرد.

🔹در آن مناظره، وقتی مصطفی تاج زاده ادعاهایی را درباره شورای نگهبان و... مطرح کرد، حمید رسایی، نماینده وقت تهران در پاسخ به وی، به موضوع برگزاری جلسات مرتبط با 18 تیر سال 78 که توسط تاج زاده و برخی دوستانش به منظور پنهان ماندن محتوای جلسه و فرار از شنود! روی قایق در سد کرج داشته اند، اشاره کرد و البته این تاج زاده بود که نسبت به این خبر شوکه شد تا جایی که برخی از رسانه ها خبر آن را با تیتر «بُهت تاج زاده از افشاگری رسایی» یاد کردند.

🔹با واکنش گسترده رسانه ها به این خبر، پنج روز بعد تاج زاده در سایت یاری نیوز
(http://www.yaarinews.com)
با دست و پا زدن تلاش کرد تا به این خبر کوچک که البته تحلیل های بزرگی را به دنبال داشت، پاسخ دهد. سایت یاری نیوز که پس از کودتای سال 88 فیلتر شد، به همین منظور ستونی را با عنوان «پرسش های 2 خردادی، پاسخ های 22 خردادی» راه اندازی کرد و حتی تا چند روز تبلیغ می کرد که به زودی تاج زاده به ادعای رسایی پاسخ می دهد!

🔹متن سئوالی که در سایت یاری نیوز از تاج زاده شده بود، نشان می داد که وی و هوادارانش همچنان در موج بلند شده از آن خبر کوتاه گرفتارند. جالب اینجاست که تاج زاده در جوابش _ که چند روز تبلیغش را می کرد _ تنها نکته ای که گفت این بود:‌ «من در شب 18 تیر در مجلس عروسی بودم نه در سد کرج ، ‌شاهدم هم آقای صفارهرندی است که در آن عروسی بود!» و همین موضوع را دلیلی بر کذب بودن ادعای رسایی دانسته بود.

🔹در حالی که رسایی هرگز ادعا نکرده بود جلسات سد کرج در شب یا روز 18 تیر برگزار شده بلکه گفته بود این برنامه ریزی در روزهای قبل از آن طی جلساتی روی قایق و در سد کرج انجام شده است. متن اطهارات رسایی در همه رسانه ها موجود بود و پس از آن در سال 92 نیز مجددا در پاسخ به اطهارات همسر تاج زاده بازنشر شده بود.

🔹تاج زاده اما در روزهای اخیر در برنامه خشت خام بدون این که مجری گفتگو از او در این باره سئوال کند، خودش با تحریف موضوع تلاش می کند تا واقعیت را تغییر دهد!

👈 متن سئوال و جواب منتشر شده در سایت یاری نیوز (28 اردیبهشت 88) را اینجا بخوانید: http://rasaee.ir/content/390

👈 همچنین متن کامل مناظره رسایی و تاج زاده را ایجا مطالعه کنید: http://basijkntu.com/4303

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">