سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

دکتر حشمت الله قنبری در گفت و گو با دولت بهار:
سه بار به دکتر احمدی نژاد رای دادم و به آن افتخار می کنم / در بخشی از صحبت هایم درباره دکتر احمدی نژاد اشتباه کردم و از خودم ناراحتم / مقایسه دولت قبل با دولت فعلی فاجعه به بار می آورد، دولت احمدی نژاد را فقط با ارزشها باید مقایسه کرد

دکتر حشمت الله قنبری یکشنبه شب در برنامه طلیعه قرآن که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد، به طرح انتقاداتی درباره دکتر محمود احمدی نژاد و دولت دهم پرداخت. اظهارات این کارشناس مذهبی خوشنام که تا کنون کمتر در مسائل سیاسی به اظهار نظر پرداخته بود، با تعجب مخاطبان مواجه شد و واکنش ها و اعتراضات گسترده ای را در شبکه های اجتماعی برانگیخت.

دکتر حشمت الله قنبری در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار تاکید کرد که از اظهارات او در گفت و گو با رادیو قرآن برداشت درستی صورت نگرفته است. او خاطرنشان کرد که انتشار سخنان او در فضای مجازی حاوی بی دقتی هایی بوده که موجب سوء تفاهم شده است.

این کارشناس مذهبی در همین رابطه گفت: در فضای مجازی به نقل از بنده سخنانی درباره آقای دکتر احمدی نژاد نقل شده که کاملا غلط و بی اساس است. به عنوان نمونه از من نقل شده که بنده از سر اضطرار و ناچاری به دکتر احمدی نژاد رای داده ام. این حرف کاملا دروغ و کذب است. بنده 3 بار با افتخار به آقای احمدی نژاد رای دادم و اگر 80 هزار بار دیگر هم به آن روزها بازگردم، باز هم به ایشان رای می دهم و هرگز از انتخاب خودم پشیمان نیستم.

وی افزود: از قول من گفته اند که اندیشیدن به مدیریت جهانی پرت و پلاست. این سخن هم صحیح نیست. حرف من این است که صدور انقلاب کار نظام و انقلاب است نه مسئولان اجرایی کشور. همچنین از قول من نقل شده که گفته ام فتنه دو سر داشت، یک سر آن هایی بودند که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و یک سر دیگر کسانی بودند که توهم مدیریت جهانی داشتند و این دسته دوم بدتر بودند! این هم اشتباه است. عرض من اشاره ای به سخن امیر المومنین (ع) بود که فرمودند فتنه دو جهت دارد، باطلی که لباس حق به تن کرده و حقی که لباس باطل پوشیده است.

حشمت الله قنبری خاطرنشان کرد: بنده البته صریحا عرض می کنم که در این برنامه دچار یک خطا شدم و گفتم آن مدتی که آقای احمدی نژاد از امور اجرایی انزوا گرفت در حکم محاربه با خدا بود. من اشتباه کردم و از خودم ناراحت هستم. نمی دانم چرا ناپرهیزی کردم و این حرف را زدم، بی دقتی و افراط بود اما در برنامه بعدی آن را جبران می کنم و از مردم دعوت می کنم برنامه بعد را هم ببینند.

وی اضافه کرد: بنده به اندازه یک ارزن روی خود آقای دکتر احمدی نژاد گیر ندارم و ایشان را منحرف نمی دانم اما از ایشان گله دارم. بعضی اتفاقات زبان دشمنان را بر سر ما دراز کرد. به اطرافیان ایشان در دولت دهم هم نقد دارم و برخی از این نقدها را هم در برنامه امشب مطرح کردم و به آن ها اعتقاد دارم. اما از زمان بیان این سخنان در شبکه قرآن، حجم وسیعی از اعتراضات علیه بنده شکل گرفته است، این در حالی است که من خودی هستم و تعجب می کنم از این اتفاق.

این کارشناس مذهبی، تاکید کرد: بنده از کسانی که به خاطرسخنانم درباره دکتر احمدی نژاد به من معترض شدند و احیانا بی حرمتی و اهانت کردند هیچ گلایه ای ندارم، همه این ها بچه های حزب اللهی و انقلابی هستند. اما نباید فراموش کنند که بنده در سالهای 84 و 88 ده ها سخنرانی با پول و اراده خودم در دفاع از دکتر احمدی نژاد ترتیب دادم. خاطرم هست در جلسه ای که برای تبلیغ دکتر احمدی نژاد شرکت کردم مردم شعار سلام بر قنبری، درود بر احمدی سر دادند.

وی ادامه داد: به خاطر یک دستمال نباید قیصریه را به آتش بکشیم. از نظر من دولت نهم صفا و نورانیت بی نظیری داشت و خط زرینی در انقلاب بود و به دولت دهم هم نقدهایی وارد است اما معتقدم به هیچ وجه نباید دکتر احمدی نژاد و دولتش را با دولت فعلی و دیگر دولت ها مقایسه کرد و اگر این کار را بکنیم فاجعه پیش می آید. این ها با آب کوثر هم پاک نمی شوند. دکتر احمدی نژاد و دولتش را صرفا باید با ارزش ها مقایسه کرد، در غیر این صورت دچار خطا می شویم. من معتقدم که در اطراف دکتر احمدی نژاد افرادی بودند که با ایشان متفاوت بودند و ما به این ها انتقاد داریم.

حشمت الله قنبری اظهار کرد: در دوره ای که بر سر کشور و دکتر احمدی نژاد آتش می ریختند، من در خط مقدم بودم. بچه های انقلابی و مردم نباید این ها را فراموش کنند. من باز هم می گویم که از اعتراض و حتی اهانت های احتمالی هرگز دلگیر نشده ام، اما نباید به یک باره همه چیز را فراموش کنیم. ما پای انقلاب و ولایت ایستاده ایم و گردنمان را هم برای انقلاب می دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">