سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

آقای غلامعلی رجایی، افتاد یا بیشتر بنویسم؟

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

چه کسی به دنبال ساختن اتوبان برای امام زمان بود؟

🔰حمید رسایی: اخیرا آقای غلامعلی رجایی که معمولا با سنجاق کردن خود به آقای هاشمی رفسنجانی، تلاش می کرد تا مطرح باشد و سر زبان ها، در خاطره ای به نقل از آن تازه از دنیا رفته، گفته است: «آیت الله نقل می کرد، روزی به محضر رهبری انقلاب رسیدم. دیدم که ایشان می خندند. علت را جویا شدم. فرمودند قبل از شما احمدی نژاد اینجا بود. می‌گفت به من اجازه بدهید تا از فرودگاه امام خمینی (ره) تا جمکران یک اتوبان بزنم. دلیل اش هم این بود که می گفت زمانی که حضرت امام زمان (عج) ظهور کردند در ترافیک اتوبان قم گیر نکنند.»

اولا: ناقل این خاطره مضحک (غلامعلی رجایی) از حواریون و شاگردان هاشمی رفسنجانی است. از طرفی هاشمی خود، استاد زبردستی در نقل خاطره های جعلی از زبان امام (ره) بود، از جمله خاطره جعلی مخالفت امام خمینی (ره) با شعار مرگ بر آمریکا که با واکنش های متعددی مواجه شد. حالا اگر چنین شاگردی، از چنین استادی، چنین خاطره ای نقل کند، جای سئوال و تعجب دارد؟

اینکه برخی توقع دارند تا مثلا جایگاهی مانند دفتر رهبر انقلاب، چنین مواردی را تکذیب کنند، به عقیده نویسنده این سطور، توقع بی جایی است. بدیهی است که وقتی ناقل بی اعتبار یک خاطره، از فردی که برای بیان آن خاطره هیچ وجاهتی ندارد، خاطره ای نقل کند که مرغ پخته هم به مضمون آن می خندد، تکذیب آن، خودش نوعی وجاهت دادن به کذب است.

ثانیا: محض اطلاع آقای غلامعلی رجایی - که ظاهرا سال های خیلی دراز است به شهر قم سفر نکرده و از راه های ارتباطی آن خبر ندارند - عرض می کنم که از فرودگاه امام خمینی (ره) تا قم، از اتوبان برخوردار است که انتهای آن، یک خروجی به شهر قم و یک خروجی هم به اتوبان کاشان - اصفهان دارد که این اتوبان نیز از کنار مسجد جمکران می گذرد و مثل گذشته برای زیارت مسجد جمکران ترافیکی ایجاد نمی شود.
http://uupload.ir/files/62p9_img.jpg

ثالثا: در داخل شهر قم نیز از حرم حضرت معصومه (س) یک بزرگراه مستقیم چند بانده به مسجد مقدس جمکران ساخته شده که طراحی آن در دولت آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفت. وزیر کشور وقت هم آقای بشارتی و مدیریت اجرای این پروژه را کرباسچی وقتی شهردار تهران بود به عهده داشت. البته اطرافیان شهردار تکنوکرات که از رانت اطلاعات برخوردار بودند، در یک فاصله زمانی معین و محدود، از همان ابتدا شروع به خرید املاک و زمین های مردم بیچاره ای کردند که در مسیر این بزرگراه زندگی می کردند.

با انتشار خبر ساخت چنین بزرگراهی، قیمت زمین های این محدوده و بخش های دیگر شهر قم، یک شبه چند برابر شد، آقایانی که به ثمن بخس املاک و خانه ها را خریده بودند، بعدها به چندین و چند برابر آنها را فروختند و خوردند و بردند و به آلاف و الوف رسیدند و این مردم بیچاره بودند که بیچاره تر شدند.

اما این طرح، نه در دولت هاشمی عملیاتی شد و نه در دولت خاتمی اجرایی، بلکه 9 سال بعد وقتی دولت احمدی نژاد روی کار آمد، توانست وضعیت اسفباری که حاکم بر این بخش از محلات قم - جایی که منزل نویسنده هم در آن قرار داشت - را پایان دهد و طی چند سال، این زخم کهنه شهر قم را درمان کند و بلوار پیامبر اعظم (ص) افتتاح شود.

حال اگر رئیس دولتی، طراحی اتوبانی برای تردد امام زمان داشته، رئیس دولت و امیرکبیر شما و دستیار ویژه اش، کرباسچی بوده، نه دولت آقای احمدی نژاد البته با این فرق که امام زمانی که ما منتظرش هستیم و حتما برای ظهورش راه باز می کنیم، به دنبال عدالت است نه مانور تجمل، رانت و کلاه گذاشتن سر مردم و چپاول جیب مستضعفان...

آقای غلامعلی رجایی، افتاد یا بیشتر بنویسم؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">