سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

زن صیغه ای و نوزاد بی پدر

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

حجت‌الاسلام مجتبی ذالنور نماینده مردم قم و رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور، اظهار داشت:

🔸رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی! برخی خبرگزاری‌های دولتی فرازی از مصاحبه شما را پس از ثبت نام برای نامزدی دوره بعدی ریاست جمهوری اینگونه منتشر کردند که هووهایی که بارها به قصد کشتن این فرزند و نوزاد یعنی بر جام تصمیم گرفته اند، نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.

👈وی خطاب به رئیس‌جمهور، افزود: حتما می‌دانید که اولا هیچ فرزندی در تاریخ (‌به استثناء حضرت مسیح) بدون پدر متولد نشده است؛‌ دوما می‌دانید که "هوو " برای پدر و مرد بی ربط وبی معنی است و صرفا برای "زن " هوو مطرح است.

✔️رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی ادامه داد:
سوما اگر آنگونه که گفته‌اید مادر واقعی بر جام شما باشید پدر این موجود دو رگه ناقص الخلقه، کسی جز آقای اوباما نمی تواند باشد.

➰ذالنور همچنین یادآور شد:
چهارما" اگر بتوانید اثبات کنید که این فرزند *حرام زاده* نیست و محصول یک پیوند مشروع است، توجه به نکاتی خالی از لطف نیست.

: یکی از این موارد این است که، این نوزاد دورگه ناقص الخلقه، به‌قدری به والدین خود شباهت دارد که حتی بدون هیچ آزمایش ژنتیکی و تست ‌DNA نسب او اثبات شده است و هیچ "هووئی" نمی تواند مدعی او شود.

به نوزاد برجام با داشتن چنین مادر مراقب و مهربان و چنان پدر قلدر و قلچماقی هیچ کس قادر نیست آسیبی وارد نماید چه رسد به کشتن او.

متاسفانه تاکنون تنها کسی که نوزاد عزیز شما بر جام را تهدید به مرگ کرده است پدر این نوزاد آقای اوباما با تمدید و وضع تحریم‌های جدید و ناپدری خشن او یعنی آقای ترامپ بوده‌اند،
مشکل اصلی که ممکن است مرگ این نوزاد را رقم بزند این است که متاسفانه مادر او هنگام اجرای عقد ازدواج هیچگونه مهریه ای و یا شرط ضمن العقدی تعیین نکرده که تضمین استمرار زندگی خود و " نوزاد دلبندش برجام " باشد بلکه عزت، غیرت و دست آورد چندین ساله قبیله، طایفه و خانواده خود را به خاطر عشق یک طرفه به داماد، فروخته و شروط سنگین ضمن العقد آنان را هم پذیرفته است.

مادر این نوزاد امروز مجبور است نامهربانی‌ها، تندی‌ها ، تحقیرها، فحاشی‌ها، کتک‌ها و زورگویی‌های آن شوهر و دارو دسته و هم‌پیمانانش را تحمل کند، بسوزد و بسازد و همانگونه که با چادر سفید رفته با کفن سفید برگردد.
مهمترین مشکل این است که متاسفانه این نوزاد ناقص‌الخلقه دورگه محصول یک ازدواج موقتی و صیغه ای است که ناپدری خشن اش یعنی آقای ترامپ حاضر به پذیرش او و مادرش نیست، و مرتب آنها را یا تهدید به مرگ می‌کند و یا در منگنه مرگ تدریجی قرار می‌دهد.

مرسوم است برای چنین پیوندهایی و تولد نوزادان تبریک می‌گویند ولی در چنین وضعیتی گفتن تبریک طعنه و زخم زبان و نمک بر زخم شماست. *پس تسلیت حقیر را پذیرا باشید.*

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">