سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم-لا موثر فی الوجود الا الله -امام خامنه ای:ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت

سراج معلم

هدف دادن اطلاعاتی در مورد دین و دنیاست
امیرالمومنین در حدیثی زیبا در راستای بصیرت افزایی می فرمایند: « کور آن کسی نیست که چشم ندارد ، بلکه کسی است که بصیرت ندارد. (کنزالعمال حدیث 1220) امام صادق(ع) می فرماید: عموی ما عباس بن علی، بصیرتی نافذ و استوار داشت. تعریفی بسیار زیبا از بصیرت : ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﺧﺪﻣﺖ مقام معظم ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﻢ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺗﺮﺑﯿﺖﮐﻨﯿﻢ. آقا ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﻣﻨﻈﻮﺭﺗﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﺎ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﭼﯽ ﻫﺴﺖ؟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ: ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻣﺜﻞ ﻣﻘﺪﺍﺩ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻣﻮﻻﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﻟﯿﺸﺎﻥ... آﻗﺎ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ: ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻓﺮﺩ ﺑﺼﯿﺮ, ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺘﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ امیرالمؤمنین (علیه سلام) ﺩﺭ ﻭﺻﻔﺶ ﻣﯿﻔﺮﻣﺎﯾﻨﺪ: مالک ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ﺍی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺍگرﺩﺭ ﺑﯿﺎﺑﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻭ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﺎﯾﺪ، ﺩﻗﯿﻘﺎ" ﮐﺎﺭﯼ را ﻣﯿﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻧﺰﺩ ﻣﻮﻻﯾﺶ ﺑﻮﺩ، ﻣﻮﻻﯾﺶ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻣﺮ ﻣﯿﮑﺮد... ﺑﺼﯿﺮﺕ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﻮﻻﯾﺖ هم ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﻭ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﺍ عمل کنی به نقل از qaemworld.blog.ir - هرگونه برداشت از این وبلاگ حتی بدون ذکر منبع آزاد است!

آخرین نظرات

باز هم اشتباه کردید، تصمیم ما درست بود

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

🔰حمید رسایی: در این متن تامل کنید: "ظاهرا در مورد صلاحیت آقای احمدی نژاد، نظام بعد از هشت سال، رسید به همان جایی که بی بصیرت های سال ١٣٨٨ می گفتند."

این متن که نوشته یکی از عناصر فراری است و متن های شبیه آن، در حال حاضر که خبر ردصلاحیت محمود احمدی نژاد منتشر شده، در فضای مجازی دست به دست می شود تا به مخاطبش القا کند که دیدید سال 88 ما راست می گفتیم....

و اما پاسخ آن:

بی بصیرت های سال 88 (یعنی عناصر و عوامل فتنه و ساکتین فتنه) نظام اسلامی را به تقلب در آرای مردم متهم می کردند. این موضوع چه ارتباطی دارد با رد صلاحیت احمدی نژاد!

بی بصیرت های سال 88 وقتی در برابر رای مردم قرار گرفتند و همین شورای نگهبان، انتخابات را تایید کرد، ریختند در خیابان و بانک آتش زدند و چادر از سر زنان کشیدند. آیا احمدی نژاد هم همین رفتار را انجام داده!

بی بصیرت های سال 88 مورد تایید و حمایت رسانه های بیگانه و دشمنان این ملت قرار گرفتند و مهر سکوت بر لبانشان زدند. آیا الان هم این جماعت از ردصلاحیت او عصبانی اند و بنگاه خبرپراکنی شان به دفاع تمام قد از احمدی نژاد پرداخته!

بله اگر احمدی نژاد در تقابل با این تصمیم قانونی شورای نگهبان - هرچند از نگاه وی، تصمیم ناصحیحی بوده باشد - مردم را به آشوب فرا بخواند، و به دامن رسانه های بیگانه پناه ببرد و دست در دست غاصبین این ملت بگذارد، تازه می شود شبیه سران فتنه و کودتا سال 88.

بنابر این جایی که امروز احمدی نژاد ایستاده با جایی که یک عده فتنه گر مواجب بگیر، در سال 88 ایستاد بودند و سیلی اش را هم از نظام اسلامی با قدرت خوردند، خیلی فاصله دارد.

احمدی نژاد اگر هم روزی در همان جا قرار بگیرد، تازه می شود شبیه این جماعت فتنه گر، پس تصمیم سال 88 ما در حمایت از اقدامات خوب تو کاملا درست بوده.

در برابر خبر ردصلاحیت محمود احمدی نژاد و تایید حسن روحانی، خیلی ها متعجبند و لبخند تلخی گوشه صورتشان نقش بسته است. تنها یک نکته می تواند مخاطب را به تامل وادارد: رد احمدی نژاد و تایید روحانی بر اساس "مصلحت" بوده است و نه عدالت و الا اقتضای عدالت، رد صلاحیت روحانی هم بود.

در این باره نمی توان خیلی زود به جمع بندی رسید و باید منتظر جابجایی مهره های دیگری باشیم که روی این صفحه شطرنج قرار دارد و هنوز تکان داده نشده. امیدواریم حالا که کار به اینجا رسیده، احمدی نژاد زیر میز صفحه شطرنج نزند و پایبندی اش را به چارچوب های قانونی نشان دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">